Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@19:21:08 GMT

یادی از دکتر احمدی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۳۳۲۲

یادی از دکتر احمدی

پایگاه خبری جماران: آنها که روزهای سختی در کنار امام و بیت امام بودند، از ارزشی به مراتب بالاتر برخوردارند. 

از زمره این بزرگواران شخصیت نازنین و ارزشمند مرحوم حجة الاسلام و المسلمین دکتر احمدی است. روزهای خرداد سال ١٣٨٩ که در مراسم سالگرد امام نسبت به ساحت امام توهین شد و سخنرانی یادگار امام توسط کسانی که امروز روشن است چه سرنوشتی یافته اند، به هم خورد ، یکی از کسانی که مردانه به دفاع از بیت امام همت گمارد، همین بزرگوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جا دارد امروز با هم نامه ایشان را مرور کنیم. خدایش بیآمرزد و با امیرالمؤمنین محشور گرداند. 

متن نامه چنین است:

برادر عالیقدر حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج حسن آقای خمینی (دام عزه و توفیقه)

سلام علیکم

حرکت حرمت شکنانه و گستاخانه ای که در سالروز رحلت بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به هنگام سخنرانی جنابعالی - این یادگار امام عزیز - رضوان الله تعالی علیه - از سوی عده ای افراطی خیره سر صورت گرفت، به راستی دل عاشقان امام و دوستداران انقلاب را به درد آورد و بی گمان روح پاک امام و خاطر مقام معظم رهبری را هم آزرده ساخت و دشمنان انقلاب، بویژه خارجیان را به شدت خرسند نمود. راستی که چنین حرکت بسیار زشتی آن هم در سالروز درگذشت و بزرگداشت امام(ره)، در کنار مرقد امام، در حضور شخصیت های رده اول کشور و انبوه عاشقان امام، نسبت به یادگار روحانی دانشمند امام از هر جهت نکوهیده و به شدت محکوم است. اینجانب وقتی در نزدیکی حرم امام این غوغای زشت جاهلانه را می شنیدم که سخنرانی جنابعالی را قطع می کردند و شما هم سرانجام، با متانتی که میراث این بیت رفیع است - ناگزیر شدید سخنانتان را ناتمام رها کنید، مبهوت ماندم که راستی آنچه می شنوم در خواب است یا در بیداری! به هر حال فاجعه ای بود که از خداوند متعال مسألت دارم که به شما و به همه ما در برابر آن شکیبایی دهد و دیگر بار تکرار نگردد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س احمد احمدی روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۳۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران

زمانی که علیرضا زاکانی، شهردار تهران در صحن شورای شهر شروع به سخنرانی درباره قرارداد واگن چینی کرد، جعفر تشکری هاشمی صحن را ترک کرد. منبع: شرق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • فیلم اعتراضات به سخنرانی زاکانی در شورای شهر تهران
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز