Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@03:27:18 GMT

بعیدی‌نژاد: صالحی یک قهرمان ملی است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۳۵۵۵

بعیدی‌نژاد: صالحی یک قهرمان ملی است

ساعت 24- سفیر ایران در انگلیس با اشاره به اتفاقی که در راهپیمایی روز قدس تهران افتاد و عده‌ای معدود به رئیس سازمان انرژی اتمی توهین کردند، گفت: چنین اقداماتی باید از سوی همگان بدون هیچ ملاحظه‌ای محکوم شود.

حمید بعیدی‌نژاد در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به توهینی که از سوی عده‌ای معدود به علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و معاون رئیس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس صورت گرفت و او را با توجه به تحولات برجام وطن‌فروش و خائن مورد خطاب قرار دادند، نوشت: توهین به آقای دکتر صالحی از سوی چند ناآگاه که از منافع ملی کشور خود هم آگاه نیستند، یک حادثه بسیار تلخ بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر صالحی را با هر معیاری بسنجیم یک قهرمان ملی است که در تمامی مقاطع کلیدی معاصر کشور نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. چنین اقداماتی باید از سوی همگان بدون هیچ‌گونه ملاحظه‌ای محکوم شود.

توهین به مقامات کشور با وجود تاکید مقام معظم رهبری و دوری از هرگونه اختلاف‌افکنی در سطح کشور و جامعه نه‌تنها در مورد علی‌اکبر صالحی در راهپیمایی روز قدس اتفاق افتاد بلکه این مساله در مورد مقامات دیگر نیز وجود داشت و متاسفانه عده‌ای از فرصت حضور مقامات در بین مردم سوءاستفاده کرده و دیدگاه‌های شخصی و گروهی‌شان را در میان مردم به رخ می‌کشند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: حميد بعيدي نژاد احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «غسان ابو سته» پزشک فلسطینی از ممانعت مقامات فرودگاه «شارل دوگل» فرانسه نسبت به ورود وی به خاک این کشور خبر داد.

این در حالی است که دکتر غسان ابو سته قرار بود در سنای فرانسه سخنرانی داشته باشد، اما مقامات فرودگاه شارل دوگل فرانسه به بهانه اینکه آلمان وی را به مدت یک سال به خاک اروپا ممنوع الورود کرده، از ورود او به خاک فرانسه جلوگیری کردند.

دکتر ابو سته که شاهد نخستین ماه‌های جنایت‌های اشغالگران در نوار غزه طی جنگ جاری بوده تاکید کرد که اروپا قصد دارد صدای شاهدان عینی نسل‌کشی جمعی ساکنان نوار محاصره‌شده غزه از سوی رژیم صهیونیستی را خاموش کند.

کد خبر 6096469

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • رئیس اقلیم کردستان عراق وارد تهران شد
  • ممانعت فرانسه از ورود پزشک فلسطینی به خاک این کشور
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم