Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@17:42:13 GMT

آغاز به کار برون‌سپاری صدور روادید ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۴۷۰۸

سیستم مکانیزه دریافت درخواست‌های صدور روادید ایتالیا توسط سفارت این کشور در تهران (پروژه برون‌سپاری درخواست‌های صدور روادید) با حضور مائورو کونچاتوری سفیر ایتالیا در ایران راه‌اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مائورو کونچاتوری، سفیر ایتالیا در تهران طی سخنانی در این مراسم با تاکید بر این که امر روادید برای سفارتخانه‌ها بسیار مهم است، گفت: شاهد هستیم که روابط سیاسی ایران و ایتالیا تحکیم یافته و حتی روابط دانشگاهی ما رشد پیدا کرده است، طبیعتا گسترش تمام این روابط برای آنهایی که از ایتالیا به ایران می‌آیند یا از ایران به ایتالیا می‌روند، موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت مرکز کنسولی ما موفق شده تعداد پرونده‌ها را به دو برابر برساند بدون این که محدودیتی ایجاد شود.

این دیپلمات ایتالیایی همچنین بیان کرد: همزمان با افزایش درخواست‌ها مجبور شدیم مکان و افرادی که در این بخش فعال هستند را گسترش و افزایش دهیم بنابراین راه‌حلی که به آن رسیدیم برون‌سپاری صدور ویزا از محل کنسولی بود.

سفیر ایتالیا در ایران ابراز امیدواری کرد که به زودی تعداد بیشتری از تقاضاهای ویزا را دریافت و مدیریت کنند تا ارباب رجوع با آرامش بیشتری کارهای خود را پیش ببرند.

بر اساس این گزارش، روبرتو تارادی مسئول دفتر کنسولی ایتالیا در این مراسم اظهار کرد: از همان روز اول حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش درخواست ویزا داشتیم.

وی درباره این که تسهیل صدور روادید چه تاثیری بر تعاملات فعالان اقتصادی دو کشور دارد، گفت: با توجه به گسترش روابط دو کشور نیاز به ارتباطات دو جانبه بیشتر شده به ویژه در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و... هم ایران و هم ایتالیا مشتاق هستند که ارتباطات خود را گسترش دهند.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • کاظمی قمی: داعش خراسان، تهدید مشترک برون پایه برای منطقه است
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • مخبر: تهران علاقه‌مند به گسترش مناسبات خود با بورکینافاسو است