Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@16:13:26 GMT

اولین ظهور علنی رئیس بیمار امارات پس از ۵ ماه

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۴۹۵۸

اولین ظهور علنی رئیس بیمار امارات پس از ۵ ماه

«خلیفه بن زاید آل نهیان» رئیس امارات متحده عربی برای اولین بار پس از پنج ماه و برای سومین بار پس از پنج سال در انظار عمومی ظاهر شد.

خبرگزاری دولتی امارات (وام) روز شنبه تصاویری از خلیفه بن زیاد آل نهیان را منتشر می‌کند که در آن رئیس امارات، میزبان حامد بن زاید آل نهیان رئیس دفتر ولی‌عهد ابوظبی، محمد بن خلیفه آل نهیان عضو شورای اجرایی امارت شیخ نشین و عمر بن زاید آل نهیان معاون رئیس هیات امنای موسسه زاید بن سلطان آْل نهیان در امور خیریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سومین ظهور علنی خلیفه بن زاید آل نهیان پس از ابتلای وی به سکته از ۵۴ ماه گذشته تاکنون است.

رئیس امارات در مراسم تشییع جنازه مادرش در بهمن ماه سال گذشته حضور نداشت و مراسم بدون حضور خلیفه بن زاید برگزار شد.

خلیفه بن زاید ۷۰ ساله از زمان ابتلا به سکته در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۴ از شرکت در فعالیت‌های رسمی علنی خودداری می‌کند. او از ۳ نوامبر ۲۰۰۴ ریاست امارات را بر عهده گرفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خلیفه بن زاید آل نهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۷,۳۲۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۳۴۰ تومان (۱.۹۳ درصد) کاهش یافته است. هر واحد درهم امارات، روز گذشته با قیمت ۱۷,۶۶۰ تومان معامله می‌شد.

امروز درهم امارات در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت درهم امارات که دیروز با کاهش قیمت ۹۰ تومانی به ۱۷,۶۶۰ رسیده بود، امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۳۴۰ تومانی (۱.۹۶ درصد) به ۱۷,۳۲۰ رسید. بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۴۷۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۲۹۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۴.۹۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۰.۹۵ درصد افزایش یافته است.

tags # درهم امارات سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • قیمت درهم امارات امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳