Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@14:40:32 GMT

جرزنی‌های جذاب در تیم ملی (گزارش تصویری)

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۵۱۶۹

بخشی از تمرین امروز شاگردان کارلوس کی روش به فوتبال تنیسی مربوط می شد؛ بخشی که شوخی و خنده بازیکنان را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال تنیسی علاوه بر این که انگیزه کار تیمی را در بین اعضای تیم افزایش می دهد و آن ها را با چالش مختلفی روبرو می کند، روحیه آن ها را نیز بالاتر می برد و سبب ایجاد شوخی و خنده در بین بازیکنان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین تمرینات تیم ملی پیش از آغاز جام جهانی نیز کادرفنی تیم ملی، این تمرین را برای بازیکنان تدارک دیده اند و امروز نیز بازیکنان آن را انجام دادند.

 

در یک تیم خانزاده، آزمون، بیرانوند، قلی زاده و امیری حضور داشتند و تیم مقابل از مهره هایی چون رضا قوچان، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش و رشید مظاهری تشکیل شده بود. تیم شماره یک تقلبی عجیب انجام دادند و زمین را حدود یک متر کوچک کردند و همین موضوع سبب می شد تا ضربات تیم علیرضا جهانبخش و قوچان نژاد در خارج از زمین بیفتد و اوت شود! در نتیجه تیمی که بیرانوند در آن حاضر بود 2 بار پیاپی به این شکل پیروز شدند!

در حالی که مارکار به عنوان داور ناظر بود، وینگر شماره 18 تیم ایران به این موضوع معترض شد و به زمین حریف رفت تا آن را اندازه گیری کند و آنجا متوجه جعل و تقلب بازیکنان تیم مقابل شد!

 

پس از آن، تیمی که جهانبخش در آن بود از مارکار خواستند تا این بازی را به خاطر کوچک کردن زمین توسط حریف، سه هیچ کنند اما دستیار کی روش این درخواست را نپذیرفت و گفت که باتوجه به تعویض زمین در نیمه های مختلف، شرایط عادلانه بوده و تغییر در اندازه زمین هم تعمدی نبوده و حتما مربیان در اندازه زمین نقش داشته اند!

 

در نهایت نیز این مسابقه با پیروزی تیم آزمون، خانزاده، بیرانوند، قلی زاده و امیری به پایان رسید اما تیم حریف اصرار داشتند که در طول بازی تقلب های مختلفی روی داده و برای توصیف حرکات تیم مقابل واژه «جرزنی» را استفاده می کردند!

 

 

 

 

 

 

 

عکس ها از: امیرحسین خیرخواه

جام جهانی 2018 (روسیه) تیم ملی ایران تمرینات تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی ایران تمرینات تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چشم دریا زیباترین غار ساحلی ایران (فیلم) ابعاد عجیب یک کشتی کروز (فیلم) قرمز شدن آب دریا با بارش باران در جزیره هرمز (فیلم)

دیگر خبرها

  • انسولین در داروخانه های هشتگرد به اندازه کافی موجود است 
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!