Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@21:36:39 GMT

دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۷۱۵۵

دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- ماه مبارک رمضان فرصتی است تا از برکت سفره الهی بهره‌مند شویم، برکتی که بندگان هر روزه می‌توانند با خواندن ادعیه‌های مناسب هر روز بهره ببرند. به همین مناسبت، همراه با شما در سی روز از ماه مبارک رمضان، ادعیه همان روز مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دعای روز دعای روز بیست و پنجم ماه مبارک رمضان ادعیه ماه رمضان ادعیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد

معاونت تجارت و خدمات وزارت صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه در گزارشی رتبه‌بندی عملکرد استان‌ها در طرح «عید تا عید» شامل سه حوزه نمایشگاه‌های بهاره، فروش فوق‌العاده و فروش اعتباری را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، استان کرمانشاه موفق به کسب رتبه سوم کشور در اجرای طرح «عید تا عید» پس از استان‌های تهران و اردبیل شده است.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: در اسفندماه و ماه مبارک رمضان، استان کرمانشاه ۲۱ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا را برپا کرد.۱۳ مرکز تنظیم و عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌ها و هشت مرکز در شهر کرمانشاه باهدف دسترسی آسان مردم به کالا‌های اساسی باقیمت مناسب فعالیت کردند. در این مدت، در کل کشور هم ۳۶۰ نمایشگاه بهاره با ۳۰ هزار غرفه خدمت‌رسانی کردند.

به گفته استاندار کرمانشاه، ابتدا قرار بود فروشگاه‌های عرضه اقلام تنظیم بازار تنها در اسفندماه و ایام نوروز فعال باشند ولی با هماهنگی‌های انجام‌شده، فعالیت آنها تا پایان ماه مبارک ادامه داشت تا مردم در طول ماه مبارک هم از امکان خرید ارزان مایحتاج خود بهره‌مند شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کرمانشاه رتبه سوم در طرح عید تا عید را کسب کرد
  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • ایران در جایگاه بیست و پنجم طولانی‌ترین ساعات کاری در جهان (اینفوگرافی)