Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@05:21:57 GMT

کشف قدیمی ترین فسیل ردپای حیوانی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۷۵۷۷

کشف قدیمی ترین فسیل ردپای حیوانی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ قدیمی ترین ردپای فسیل حیوانی جهان در چین کشف شد. محققان چینی اظهار کردند تا قبل از این همچین فسیل حیوانی با این قدمت در جهان یافت نشده بود.

این فسیل حدود 541 تا 551 میلیون سال پیش ایجاد شده است.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   فسیل چینی + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فسیل دانشمندان دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف قدیمی‌ترین فلز جهان در ایران به وزن ۳ کیلو و نیم متعلق به ۹ هزار سال قبل / باستان‌شناسان قدیمی‌ترین سکونتگاه انسان را در آذربایجان و در جنوب دریاچه ارومیه پیدا کردند (فیلم)

عصر ایران ؛ حسن ظهوری ــ کاوش‌های باستان شناسی در تپه چمن لیلان در جنوب دریاچه ارومیه، منجر به کشف سکونتگاهی از دوره نوسنگی با قدمت حدود ۹ هزار سال قبل شد. این قدیمی‌ترین استقرا انسان در آذربایجان ایران است.

گزارش را این‌جا ببینید:

یافته‌های باستان شناسی در این محوطه منجر به کشف یک قبر منحصر به فرد شد که آثار بسیار ارزشمندی در آن پیدا شد. از جمله این آثار ۳ کیلو نیم فلز مس که تا کنون قدیمی‌ترین نمونه کشف شده در جهان هستند.

همچنین باستان‌شناسان در این قبر، زیور آلاتی یافتند که با صدف و مهره‌های آهکی ساخته شده بود. در این قبر یک شخص با مقام بالا دفن شده که باستان‌شناسان احتمالا می‌دهند نفر دوم در قبر برای او قربانی شده باشد.

این گزارش را ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف قدیمی‌ترین محوطه باستانی ایران با قدمت ۴۷۵ هزار سال / پیدا شدن بقایای انسانی و حیوانات منقرض شده / احتمال پیدا شدن آثار قدیمی‌تر متعلق به ۵۰۰ هزار سال قبل (فیلم)

دیگر خبرها

  • کشف راز و رمـوز قدیمی‌‌ترین تتوی جهان بر تن یک مـرد +تصویر
  • عکس| کشف راز قدیمی‌ ترین تتوی جهان
  • (ویدیو) کشف قدیمی‌ترین فلز جهان در ایران به وزن سه کیلو و نیم متعلق به نه هزار سال قبل
  • (عکس) کشف راز قدیمی‌ ترین تتوی جهان
  • ردپای تاریخ در سنه‌دژ/ معرفی جاذبه‌هایی از سنندج برای گردشگران
  • کشف راز قدیمی‌ترین تتوی جهان روی بدن «اوتسی مرد یخی»
  • (تصاویر) نخستین اروپایی شناخته شده تاریخ؛ اروپایی‌های اصیل این شکلی بودند!
  • نوزدهمین نبرد دشمنان قدیمی در قدیمی ترین جام جهان
  • کشف قدیمی‌ترین فلز جهان در ایران به وزن ۳ کیلو و نیم متعلق به ۹ هزار سال قبل / باستان‌شناسان قدیمی‌ترین سکونتگاه انسان را در آذربایجان و در جنوب دریاچه ارومیه پیدا کردند (فیلم)
  • چرا نام حیوان نماد سال ۱۴۰۳ جنجالی شد؟ امسال سال چه حیوانی ست؟ نهنگ یا اژد‌ها؟!