Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@10:58:24 GMT

کی‌روش پرتغالی ها را گمراه کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۷۶۰۲

بازی روز گذشته ایران برابر لیتوانی پشت درهای بسته برگزار شد و کسی اطلاع دقیقی از ترکیب تیم ملی در این بازی ندارد اما روزنامه جوگوی پرتغال در چاپ امروز خود در گزارشی به تحلیل ترکیب ایران پرداخته است تا به این شکل به کادرفنی تیم ملی این کشور اطلاعات بدهد.
در ترکیبی که در گزارش روزنامه جوگو منتشر شده است علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی قرار گرفته است است و روزبه چشمی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان و میلاد محمدی خط دفاع این تیم را تشکیل داده اند، در این ترکیب امید ابراهیمی، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی 3 هافبک تیم ملی هستند و علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و سردار آزمون 3 مهاجم این تیم را تشکیل داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تیم ملی پرتغال در سومین بازی در دور گروهی جام جهانی به مصاف ایران می رود و بنابراین ترکیب شاگردان کی روش برای این بازی در رسانه های این کشور کاملا داغ است.
ترکیبی که سایت جوگو برای بازی ایران برابر لیتوانی منتشر کرده است به شرح زیر است:
علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، روزبه چشمی، پورعلی‌گنجی، میلاد محمدی، شجاعی، ابراهیمی، حاج صفی، جهانبخش، طارمی، آزمون
البته اگر تیم ملی در بازی با لیتوانی از ترکیب دیگری استفاده کرده باشد، کی روش به هدف خود که گمراه کردن رقیبان خود است رسیده است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بازی پرتغال تیم ملی دروازه بان مسعود شجاعی جام جهانی رسانه تیم ملی جام جهانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۷۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

کد خبر 847321 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس + فیلم
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان