Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:41:45 GMT

هدیه عجیب و دور از ذهنی که به دست پاپ فرانسیس رسید!+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۷۶۵۶

هدیه عجیب و دور از ذهنی که به دست پاپ فرانسیس رسید!+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،در خلال سفر فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی همراه خانواده هایشان به واتیکان، آنها تصمیم گرفتند با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان نیز دیداری داشته باشند.اما آنچه این ملاقات را  متمایز و به یادماندنی کرد، هدیه عجیب و دور از ذهنی بود که  افراد مذکور برای اعطاء به این شخصیت سرشناس جهانی در نظر گرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید نامتعارف به نظر برسد اما هدیه آنها،یک لباس مخصوص برای حضور در مرکز تحقیقات فضایی بود.

این لباس با تمام نمونه هایی که تاکنون دیده اید تفاوت داشت، وجه تمایز آن،جزئی از پوشش مخصوص پاپ بود که رویش دوخته شده بود،همچنین روی بازوی این لباس نیز پرچم آرژانتین به چشم می خورد، پرچم کشوری که پاپ تابعیت آن را داشته و از طرفی نام او"خورخه ماریو برگولیو"هم روی آن دوخته شده است.

در ادامه لحظه اعطای این هدیه با پاپ از سوی فضا نوردان را مشاهده می کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:

لامبورگینی پاپ فروخته شد +تصاویر

انتهای پیام/

هدیه عجیب فضانوردان به پاپ فرانسیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۷۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضانوردان چین به زمین بازگشتند

فضانوردان ماموریت «شنژو ۱۷» پس از گذراندن شش ماه در ایستگاه فضایی «تیانگونگ» به زمین بازگشتند.

به گزارش ایسنا، سه فضانورد چین روز ۳۰ آوریل پس از گذراندن ۶ ماه در مرز نهایی به زمین بازگشتند.

به نقل از اسپیس، فضاپیمای ماموریت «شنژو ۱۷»(Shenzhou 17) حدود ۹ ساعت پس از خروج از ایستگاه فضایی «تیانگونگ»(Tiangong) چین، در ساعت ۵:۴۶ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی با چتر نجات در منطقه خودمختار مغولستان داخلی فرود آمد.

خبرگزاری دولتی شینهوا به نقل از «آژانس فضایی سرنشین‌دار چین»(CMSA) اعلام کرد که هر سه خدمه شنژو  ۱۷ شامل «تانگ هونگبو»(Tang Hongbo)، «تانگ شنجی»(Tang Shengjie) و «جیانگ شینلین»(Jiang Xinlin) سالم و ایمن هستند.

شنژو ۱۷ در روز ۲۵ اکتبر بر فراز یک موشک «لانگ مارچ ۲اف»(Long March 2F) پرتاب شد و حدود ۶.۵ ساعت بعد به ایستگاه فضایی تیانگونگ رسید.

بیشتر بخوانید:

چین ۳ فضانورد جدید به ایستگاه فضایی «تیانگونگ» فرستاد

این ماموریت دوازدهمین پرواز فضانوردان چین و ششمین بازدید خدمه از تیانگونگ بود که مونتاژ آن در اواخر سال ۲۰۲۲ به پایان رسید.

سه خدمه شنژو ۱۷، جوان‌ترین خدمه‌ای بودند که تا آن زمان از تیانگونگ بازدید کردند. در روز پرتاب، هونگبو ۴۸ ساله، شنجی ۳۴ ساله و جیانگ ۳۵ ساله بود. در حال حاضر فضانوردان ماموریت «شنژو ۱۸» که روز ۲۵ آوریل پرتاب شد، این عنوان را به خود احتصاص داده‌اند. «یه گوآنگفو»(Ye Guangfu)، «لی گوآنگسو»(Li Guangsu) و «لی کنگ»(Li Cong) به ترتیب فقط ۴۳، ۳۶ و ۳۴ سال سن دارند.

خدمه شنژو ۱۷ در مدار پایین زمین ۶ ماه پرحادثه را سپری کردند. برای مثال، آنها ده‌ها آزمایش علمی و دو پیاده‌روی فضایی انجام دادند که یکی در ماه‌ دسامبر و دیگری در ماه مارس بود. پیاده‌روی‌های فضایی برای تعمیر آرایه‌های خورشیدی تیانگونگ انجام شدند که در اثر برخورد ریزشهاب‌سنگ‌ها آسیب دیده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان خودروی ساینا
  • ببینید l دیوار مرگ قمری ناجی فضانوردان!
  • فضانوردان چین به زمین بازگشتند
  • از معلم‌بلاگری تا عجیب‌ترین هدیه‌ برای روز معلم!
  • ۷ چالش بزرگ که شما را سرسخت‌تر از آدم‌های معمولی می‌کند
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • نیمی از بازماندگان تحصیل در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • نیمی از بازماندگان تحصیلی در زنجان توانایی ذهنی و جسمی ندارند
  • خلیج فارس از نگاه فضانوردان ساکن ایستگاه فضایی بین‌المللی (فیلم)
  • موزه قجری در کاخ مخصوص