Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@03:04:12 GMT

مسن ترین مرد استان در شاهم آباد انار

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۷۷۷۵

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از کرمان اقای غیاثی به خبرنگار ما گفت راز سلامتی اش درغذای سالم از قبیل لبنیات،گوشت (خانگی) و سبزی است وخیلی کم به پزشک مراجعه وبیشتر از داروهای خانگی و طبیعی استفاده و در چند روز گذشته به خاطر مشکل چشم به پزشک مراجعه کرده است.
وی میگوید در سال 1287 متولد شده و درسن 23 سالگی ازدواج و 1500تومان مهریه همسر خود کرده است وتاکنون 4سفر به زیارت امام رضا ع ویک بار هم به زیارت خانه خدا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاج اصغر دارای 4فرزند پسر و2فرزند دختر است که نوه بزرگش در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده وفرزند بزرگش به نام لیلا غیاثی 78 سال سن دارد.

حاج اصغر درگوش نبیره کوچکش که یک هفته دارد اذان می گوید و معتقد است رسم بر این است که وقتی بچه متولد می شود باید دریک گوشش اذان و در گوشش دیگرش اقامه گفت.
وی هم اکنون درروستای شاهم آباد انار زندگی می کند و طبع شعرش هم برای در بیشتر اوقات گل میکند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مسن ترین انار پیرمرد سلامتی غیاثی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان خبر شهادت دو تن دیگر از رزمندگان خود را در راه قدس اعلام کرد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه اعلام کرد که دو رزمنده این جنبش به نام های «محمد جمیل الشامی» (أبو زهراء) متولد ١٩٨٢ از اهالی شهرک کفرکلا و «علی أحمد حمادة» ("فلاح)" متولد سال ١٩٧٠ از اهالی شهرک الدویر در راه قدس و حمایت از مردم مظلوم غزه به شهادت رسیدند.

این خبر در حالی است که حزب الله لبنان امروز پنج‌شنبه حملات خود را به پایگاه‌ها و مراکز تجمع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی ادامه داد و دو پایگاه «المالکیه» و «المرج» ارتش اشغالگر را موشک‌باران کرد.

حزب الله لبنان بامداد امروز به وقت محلی هم پایگاه «المطله» رژیم صهیونیستی را با سلاح مناسب هدف قرار داد و تلفات و خسارت قطعی به نظامیان دشمن وارد کرد.

کد خبر 6081993

دیگر خبرها

  •  عملیات وعده صادق یک واکنش حداقلی به دشمن صهیونیستی بود
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • درخشش پسر دهه هشتادی شمسایی
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ها
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید