Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-19@09:57:58 GMT

عکس/ راهپیمایی روز قدس در برلین

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۷۹۲۱

مردم آلمان در روز جهانی قدس حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی آلمان برلین روز قدس قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عکس «مقابله با اسلام هراسی» در پایتخت آلمان

به گزارش حوزه بین الملل خبر گزاری تقریب: این نمایشگاه که روز جمعه (15 مارس) به مناسبت «روز جهانی مبارزه با اسلام‌هراسی» در مقابل مسجد مولانا در منطقه کروزبرگ توسط اتحادیه اسلامی در برلین (IF) کار خود را آغاز کرد،

این نمایشگا شامل تصاویر مختلفی از جمله حملات به مساجد، آتش‌سوزی، تبعیض و تروریسم نژادی در آلمان و همچنین مجموعه‌ای از اخبار منتشر شده در مطبوعات آلمان در مورد حملات و تبعیض نژادپرستانه است.

مورات گل، رئیس اتحادیه اسلامی در برلین در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: اعلام روز جهانی مبارزه با اسلام‌هراسی در زمانی صورت گرفت که تعصب، تبعیض و جنایات نفرت علیه مسلمانان به طرز نگران کننده‌ای در نقاط مختلف جهان در حال افزایش است. 

وی افزود که از طریق این نمایشگاه می‌خواهند پیامی قوی در مورد مبارزه با نژادپرستی علیه مسلمانان ارسال کنند.

وی با اشاره به کشتاری که در شهر کرایست چرچ نیوزلند در 15 مارس 2019 رخ داد، گفت: این یک مصداق غم‌انگیز خصومت با اسلام است و نشان می‌دهد که تعصب و نفرت نسبت به افرادی که دارای دیدگاه‌های افراطی هستند به کجا می‌تواند منجر شود. وی با اشاره به افزایش حملات به اماکن مقدس و جوامع اسلامی در سال‌های اخیر، به آتش زدن مسجد مولانا در سال 1393 اشاره کرد.

گل خواستار مبارزه محکم و مؤثر علیه نژادپرستی ضدمسلمانان و انواع تبعیض شد و خاطرنشان کرد از سیاستمداران انتظار دارد که آشکارا متعهد به حفاظت از نهادهای مذهبی و انجام آزادانه مناسک مذهبی باشند.

وی بر لزوم راه‌اندازی طرح‌های آموزشی با موضوع تنوع مذهبی و فرهنگی در آلمان و ایجاد زمینه‌های گفت‌وگوی امن برای تشویق به احترام متقابل تأکید کرد.

یلکر اوکان سانلی، سرکنسول ترکیه در برلین نیز در جریان بازدید از این نمایشگاه به پنجمین سالگرد حمله تروریستی در شهر کرایست چرچ نیوزلند اشاره کرد که منجر به کشته شدن 51 نفر از جمله یک شهروند ترکیه شد.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه تروریستی به وضوح میزان خشونت و فاجعه‌ای را که اسلام ستیزی می‌تواند ایجاد کند، آشکار کرد.

سرکنسول ترکیه در برلین ادامه داد: در این دوره حساس که نفرت از دین در حال افزایش است، همه ما وظایف بسیار ویژه‌ای برای ترویج احترام متقابل و همزیستی مسالمت‌آمیز داریم.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی روز قدس ۱۷ فروردین در سراسر استان
  • بحران جدی اعتماد بین پاریس و برلین
  • راهپیمایی مردم ژنو در حمایت از مردم مظلوم فلسطین + فیلم
  • برگزاری نمایشگاه اسلام‌هراسی در برلین
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از رژیم صهیونیستی
  • اعتراض‌ها به تاکید آلمان بر حمایت از صهیونیست‌ها
  • تظاهرات همبستگی با فلسطین در برلین برگزار شد
  • مردم غزه نماد و مظهر مقاومت در طول تاریخ هستند
  • برگزاری مشترک جشن نوروز از سوی ۱۰ کشور در آلمان
  • افتتاح نمایشگاه عکس «مقابله با اسلام هراسی» در پایتخت آلمان