Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-هر رسانه‌ای برای خود ضوابط مشخصي دارد اما همگی بر حفظ سرمايه‌های توليد شده خود تاكيد و حساسيت ويژه دارند تهیه‌کننده «دورهمی» ضمن آن‌که گفت‌و‌گو با ناصر ملک‌مطیعی را یکی از سرمایه‌های معنوی دستِ چندم صدا و سیما دانست، بابت قصور در حفظ آن عذرخواهی کرد.

به نقل از خبرآنلاین، تهيه‌كننده «دورهمی» با اشاره به پخش بخش‌هايی از برنامه گفت‌و‌گو با ناصر ملک‌مطیعی در يك شبكه ماهواره‌ای، گفت: «اين شبكه‌ها به چنان فلاكتی رسيده‌اند كه می‌خواهند با دزدی از سرمايه‌های معنوی دستِ چندم صدا و سيمای جمهوری اسلامی، مخاطبی برای خود دست و پا كنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سيدمصطفی احمدی در گفتگو با روابط عمومی صدا و سیما با بيان اينكه تصاوير پخش شده از حضور ناصر ملك‌مطيعی در برنامه «دورهمی» با دوربين تلفن همراه ضبط شده است، گفت: «ما برای حفظ آرامش و نظم برنامه اجازه ورود تلفن همراه به برنامه را نمی‌دهيم و فقط برای احترام به همراهان مهمان برنامه، بعضا به آن‌ها اجازه می‌دهيم تلفن همراه خود را به داخل استوديو بياورند.»

تهيه‌كننده برنامه «دورهمی» محافظت از سرمايه‌های معنوی سازمان صداوسيما را از وظايف برنامه‌سازان دانست و تصريح كرد: «هر رسانه‌ای برای خود ضوابط مشخصي دارد اما همگی بر حفظ سرمايه‌های توليد شده خود تاكيد و حساسيت ويژه دارند و برنامه سازان خود را امانتداران آن رسانه می‌دانند.»

احمدی در پايان تاكيد كرد: «برغم همه تلاش‌هايی كه با همكارانم در اين مدت داشته‌ايم اما از قصور به‌وجود آمده در حفظ امانت رسانه ملی بسيار ناراحتم و عذر خواهی می‌كنم.»

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دورهمی ناصر ملک مطیعی مهران مدیری رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی

به گزارش جام جم آنلاین از  روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی کشوری در نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی که امروز در سازمان صداوسیما برگزار شد، ضمن یادآوری این نکته که در این گزارش درباره بازدید‌ها صحبت می‌کنیم و نه میزان بازدیدکنندگان، اظهار کرد: با استفاده از ابزار داده‌کاوی، حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده از برنامه‌های نوروز و ماه رمضان رسانه ملی در چهار پلتفرم تلگرام، اینستاگرام، روبیکا و ایتا جمع‌آوری کرده‌ایم که در مجموع یک میلیارد و نیم بازدید داشته‌اند.

وی افزود: در این میان در تلگرام ۱۷۳ میلیون بازدید، در اینستاگرام ۱.۱ میلیارد بازدید، در ایتا ۸۵.۵ میلیون بازدید و در روبیکا ۱۳۹ میلیون بازدید ثبت شده است.
مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی با بیان اینکه در میان برنامه‌ها نیز «محفل» با ۴۰۵ میلیون بازدید، «زندگی پس از زندگی» با ۲۷۸ میلیون، «سال نو» شبکه سه با ۱۱۸ میلیون، «برمودا» در ایام عید ۱۰۳ میلیون و «شب عیدی» شبکه دو با ۷۹ میلیون بازدید در ردیف پرمخاطب‌ترین برنامه‌ها قرار داشتند عنوان کرد: در میان ویدئو‌هایی از مجموعه‌های نمایشی، «نون خ» با ۶۴ میلیون بازدید، «زیرخاکی» با ۳۹ میلیون بازدید، «هفت‌سر اژدها» با ۲۴.۵ میلیون بازدید و «رستگاری» با ۵.۱ میلیون بازدید در شبکه‌های اجتماعی دیده شدند.

دیگر خبرها

  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • خبر‌های رسانه بیست و هشتم فروردین