Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:04:11 GMT

بی احترامی به بانوی ورزشکار لرستانی پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۸۲۸۴

بی احترامی به بانوی ورزشکار لرستانی پیگیری می شود

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: بی احترامی به بانوی ورزشکار لرستانی بطور ویژه و با جدیت بررسی و پیگیری می شود.

به گزارش ایرنا ، علی یاور عزیزپور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در باره مطلبی با عنوان بی احترامی دبیر فدراسیون جودو به فاطمه رشیدی (نماینده لرستانی وزن منهای 48 کیلوگرم تیم ملی جودوی بانوان) اظهار داشت: بی احترامی به ورزشکاران لرستانی برای ما به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تاکید بر اینکه ورزشکاران نیز باید با هماهنگی هیات مربوط استان و اداره کل ورزش و جوانان به فدراسیون مراجعه کنند ، گفت: رعایت قانون و عرف مورد تائید وزارت ورزش و جوانان برای ورزشکاران لازم است.
وی افزود: درستی مطلب مطرح شده بررسی و از طریق روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان، نایب رییس هیات جودو بانوان لرستان ضمن ابراز بی اطلاعی از هماهنگی این ورزشکار با هیات مربوط برای حضور در فدراسیون جودو گفت: هیچگونه هماهنگی با هیات جودو استان صورت نگرفته است.
مریم بهاروند افزود: به دنبال اعزام نشدن 2 وزن از طرف فدراسیون (به دلیل حضور بسیاری از ورزشکاران سایر کشورها) که اتفاقا ورزشکار لرستانی در یکی از این اوزان بوده این ورزشکار به منظور اعتراض، خودسرانه به فدراسیون مراجعه کرده و احتمالا این حاشیه ها از آنجا ناشی شده است.
برخورد ناشایست با بانوی لرستانی تیم ملی جودو جمهوری اسلامی ایران، با واکنش‌های فراوانی در فضای حقیقی و مجازی مواجه شده تا جایی که افکار عمومی خواستار برخورد با عامل این رفتارغیر اخلاقی و غیر اسلامی شده‌اند.
3210/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزشكاران جودو فدراسيون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است