Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - رئیس هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان گفت: عبدالرحیم درزاده و امید امیریان دوندگان این استان در رقابت های آسیایی به ترتیب موفق به کسب مدال نقره و مقام چهارم شدند.

ایرج رستم زهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت های آسیایی از 17 تا 20 خرداد در ژاپن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها امیریان دونده سیستان و بلوچستان در دوی 800 متر و درزاده در هزار و 500 متر به مصاف حریفان خود رفتند و این افتخار آفرینی را برای کشور و استان کسب کردند.
وی افزود: امیریان دونده سیستان و بلوچستان برای نخستین بار و دورزاده برای سومین بار برای حضور در این دوره از رقابت های آسیایی انتخاب شدند.
رئیس هیات دو و میدانی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هم اینک بیش از 2 هزار ورزشکار این استان به طور سازمان یافته در رشته دو و میدانی فعالیت می کنند.
به گزارش ایرنا، افزون بر 40 هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود 50 هیات استانی و 500 هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.
7316**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دووميداني رقابت هاي آسيايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سلطانی مدیرعامل شبکه مخابرات ایران در سفر به استان ازرفع مشکل آنتن دهی با اجرای این شبکه در دیگر شهر‌های استان خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • رادیو باسابقه‌ترین رسانه در صداوسیمای سیستان و بلوچستان
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • دوره رایگان آموزش تعمیرات پیشرفته ECU خودرو در زاهدان شروع شد
  • طرح توسعه شبکه فیبر نوری در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره بازآموزی داوری برای ورزشکاران کوراش استان سیستان و بلوچستان
  • میزبانی تهران از دهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۴ ناشنوایان
  • شوک دوم به جودو/ شانس حضور در قهرمانی جهان هم از دست رفت