Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@17:02:12 GMT

­ رگبار و رعدوبرق در راه است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۸۹۲۷

هواشناسی درباره بالا آمدن موقتی سطح آب مسیل ها و رودخانه ها و احتمال بارش تگرگ هشدار داد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سازمان هواشناسی با پیش بینی رگبار، رعدوبرق و وزش شدید باد در سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور درباره رگبار و رعد و برق، بالا آمدن موقتی سطح آب مسیل ها و رودخانه ها و احتمال تگرگ در برخی مناطق هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بارش در ارتفاعات شرقی البرز، شرق تهران، شمال سمنان، شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت بیشتری دارد در نوارشرقی و نیمه جنوبی کشور وزش شدید باد و گردوخاک پدیده غالب است  سازمان هواشناسي با اعلام اين كه امروز دربرخي مناطق كشور رگبار و رعدو برق و بالا آمدن سطح آب مسيل ها پيش‌بيني شده است از شهروندان خواست از تردد غيرضروري در مناطق كوهستاني و نزديك رودخانه‌ها پرهيز كنند. خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هشدار سازمان هواشناسی رگبار کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری بیان کرد : سامانه بارشی سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای خواهد شد.

وی افزود : بیشترین شدت بارش‌ها طی روز‌های پنجشنبه و جمعه و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شرقی، شمال ِشرقی و شرقی و شمالی خواهد بود. همچنین ریزش تگرگ نیز در برخی مناطق دور از انتظار نیست.

سبزه زاری گفت : روند کاهش دما تا جمعه ادامه دارد. شمال خلیج فارس نیز تا پایان هفته مواج و بعضی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

در شبانه روز گذشته گتوند با ۳۸.۲ و ایذه با ۱۳.۱ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۳۶.۵ وحداقل به ۲۳.۴ د رجه سانتیگرا د رسیده است.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • تاثیر سامانه بارشی تا روز شنبه در خوزستان
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • هشدار نارنجی هواشناسی لرستان: در حاشیۀ رودخانه‌ها توقف نکنید
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • آماده‌باش در ۱۴ استان درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • آماده‌باش امدادگران در ۱۴ استان کشور درپی احتمال رگبار و وزش باد شدید
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق