Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات ورزشی جام رمضان در گرگان شامگاه شنبه همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان در رشته­ های فوتسال بسیج، والیبال، بسکتبال، هندبال و هاکی سالنی پیگیری شد.

در مسابقات والیبال یک بازی از مرحله نیمه نهایی برگزار و چهره نخستین تیم راه یافته به فینال مشخص شد.

در نخستین بازی این مرحله که در سالن امام خمینی (ره) و در میان استقبال پرشور علاقمندان برگزار شد تیم های «شرکت تعاونی دهیاران مرکزی» و «پروتئین بابانادر للدوین» رودرروی هم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست نخست با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود نماینده للدوین به پایان رسید. للدوینی ها ست دوم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ برنده به رختکن رفتند. در ادامه بازیکنان تیم تعاونی دهیاران که چیزی برای از دست دادن نداشتند به خود آمدند و موفق شدند ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ پیروز شوند. این تیم در ادامه روند رو به جلو ست چهارم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد تا تکلیف تیم برنده در ست پنجم مشخص شود.

در ست سرنوشت ساز پنجم دو تیم بازی زیبایی را ارائه دادند که در نهایت این نماینده للدوین بود که با نتیجه ۱۵ بر ۱۰برنده از زمین خارج شد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در مرحله پایانی را به دست آورد.

برنده جدال دوشنبه شب «نیروی انتظامی» و «دهیاری هاشم آباد» دیگر فینالیست این رقابت ها را مشخص خواهد کرد.

رقابت های والیبال با شرکت ۲۷ تیم در قالب سه گروه چهارتیمی و پنج گروه سه تیمی در سالن آزادی گرگان برگزار شده است.

پیروزی تیم های بازنده در راند دوم

راند دوم مرحله نیمه نهایی رقابت های بسکتبال با برگزاری دو بازی پیگیری شد.

در نخستین بازی تیم «رامیان» موفق شد با نتیجه ۶۸ بر ۶۰ مقابل «کفش جردن» صاحب برتری شود و شکست بازی نخست را جبران کند. بازی شب گذشته دو تیم با پیروزی کفش جردن به پایان رسیده بود و بدین ترتیب تیم صعودکننده به فینال در بازی سوم مشخص خواهد شد.

در بازی دیگر این مرحله تیم صدرنشین «خانه آرمانی» در گام دوم با نتیجه ۶۳ بر ۵۶ مقابل «هیرکان» تن به شکست داد تا سرنوشت این بازی نیز به راند سوم کشیده شود.

مرحله نیمه نهایی بسکتبال به صورت دو پیروزی از مجموع سه بازی برگزار می شود. بر این اساس این دو مسابقه امشب نیز تکرار خواهند شد.

رقابت های بسکتبال با شرکت ۶ تیم به صورت دوره ای در خانه بسکتبال گرگان در حال برگزاری است.

فینالیست های فوتسال بسیج مشخص شدند

مسابقات فوتسال بسیج با برگزاری بازی های مرحله نیمه نهایی و مشخص شدن تیم های فینالیست پیگیری شد.

در نخستین بازی این مرحله تیم «شهید مهدی حسینی (رشمی ها)» در یک بازی نزدیک با حساب دو بر یک مقابل تیم سختکوش «دکتر جمال لیوانی (قرن ۲۱)» به پیروزی رسید و راهی فینال شد.

در دومین بازی این مرحله نیز تیم «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» با ارائه یک بازی برتر با حساب ۴ بر یک «تیپ ۴۵ جوادالائمه» را مغلوب کرد و به دیدار پایانی راه یافت.

بدین ترتیب تیم های «شهید مهدی حسینی» و «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» فینال هفتمین دوره مسابقات فوتسال بسیج را برگزار خواهند کرد.

رقابت های فوتسال بسیج با شرکت ۲۸ تیم در قالب چهار گروه چهار تیمی و چهار گروه سه تیمی در سالن تربیت بدنی سپاه برگزار شده است.

«هاکی» هم وارد گود شد

رقابت های هاکی جام رمضان نیز با برگزاری دو بازی رسماً کار خود را آغاز کرد.

در بازی نخست تیم های «موقوفه باباصادقیان» و «زنده یاد محمدنژاد» به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید. نوید طاهری راد و محمد اسمعیل زاده برای موقوفه گلزنی کردند و هر دوگل زنده یاد محمدنژاد را محمد قریشی وارد دروازه حریف کرد.

در دومین بازی تیم «اغذیه گل سرخ» درحالی که تا دقایق پایانی با سه گل عقب افتاده بود، موفق شد با نتیجه ۴ بر ۳ از سد «سپاهان گرگان» عبور کند و صدرنشین شب اول رقابت ها باشد. مهران علاقی و اشکان رویان هرکدام دو بار برای گل سرخ گلزنی کردند و مهدی بهلول دوبار به همراه میثاق میرکریمی گل های سپاهان را به ثمر رساندند.

رقابت های هاکی جام رمضان با شرکت ۴ تیم به صورت دوره ای در سالن حجاب گرگان در حال برگزاری است. علی محقق نیا سرپرستی کل این دوره را برعهده دارد.

«پرسپولیس» از فینال هندبال بازماند

مرحله نیمه پایانی رقابت های هندبال (گرامیداشت شهدای مدافع حرم) نیز با برگزاری یک بازی در سالن ارتش گرگان آغاز شد.

در نخستین بازی این مرحله جدال حساس تیم های «فروشگاه ورزشی پرسپولیس» و «املاک امین» با نتیجه ۲۴ بر۲۰ به سود تیم مدعی املاک امین به اتمام رسید تا چهره نخستین تیم فینالیست این رقابت ها مشخص شود.

دیگر تیم فینالیست مسابقات امشب از میان برنده بازی تیم های «تیپ ۲۳۰ ارتش» و «نور نگین ایرانیان» مشخص خواهد شد.

رقابت های هندبال با شرکت ۵ تیم به صورت دو گروه سه و دو تیمی در سالن ارتش برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات ورزشی جام رمضان شهرستان گرگان به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در ۲۴ رشته ورزشی در بخش‌های آقایان، بانوان و محلات در حال برگزاری است.

این مسابقات در رشته‌های بسکتبال سالنی، بسکتبال خیابانی، فوتبال، فوتسال، فوتبال گل کوچک، والیبال سالنی، والیبال محلات، تنیس روی میز، ووشو، بدمینتون، کبدی استاندارد، اسکیت، بوکس، اسکواش، تنیس، تکواندو، کاراته، شطرنج، کیک بوکسینگ، تیراندازی، کونگ فو، تنیس روی میز جانبازان و معلولین، کشتی آزاد و ورزش باستانی در طول ماه مبارک رمضان در فضاهای ورزشی شهرستان گرگان برگزار شده است.

کد خبر 4316687

منبع: مهر

کلیدواژه: جام رمضان شهرداری گرگان گرگان مسابقات فوتسال جام رمضان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شب قدر شیراز خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند

 رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی در شرایطی برگزار شد که استقلال و پرسپولیس بزرگترین غایبان این مرحله بوودند و تیم‌های سپاهان اصفهان، گل‌گهر سیرجان، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، ملوان انزلی، هوادار تهران و چادرملو اردکان توانستند به جمع هشت تیم نهایی راه یافته و حریفان خود را شناختند.

مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۴:۰۵ در محل سازمان لیگ برگزار شد.

هفت تیم لیگ برتری در این مرحله حاضر هستند و شاگردان سعید اخباری در چادرملو به‌عنوان شگفتی‌ساز توانستند به این جمع راه یابند.
چادرملو اردکان به دلیل انجام دو دیدار خارج از خانه در مراحل قبلی، به‌طور قطعی در مرحله یک‌چهارم نهایی میزبان خواهد بود.

غلامرضا فتح‌آبادی و حمید درخشان، پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس قرعه‌کشی را انجام دادند.

حمید درخشان اولین گوی را برداشت که نام «مس رفسنجان» خارج شد و غلامرضا فتح‌آبادی نیز نام «تراکتور تبریز» را از گلدان بیرون آورد.

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر انجام شد که اسامی تیم‌های میزبان در ابتدا آمده است:

مسابقه A: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

مسابقه B: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

مسابقه C: گل‌گهر سیرجان- هوادار تهران

مسابقه D: سپاهان اصفهان- ملوان بندر انزلی

* در مرحله نیمه نهایی برنده بازی‌های A و B مقابل هم قرار می‌گیرند و برنده مسابقات C و D نیز برابر هم قرار می‌گیرند.

* تعیین میزبان و مهمان‌ها بدون قرعه‌کشی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انجام شد.

* مس رفسنجان به علت اینکه در دو دیدار قبلی میزبان بوده، در این مرحله مهمان تراکتور در تبریز خواهد بود.

* چادرملو اردکان به دلیل برگزاری دو مسابقه بیرون از خانه در مراحل گذشته، میزبان آلومینیوم اراک شد.

* هوادار تهران در دو مسابقه قبلی خود میزبان بود و به همین علت، گل‌گهر سیرجان میزبان شد.

* ملوان انزلی به دلیل برگزاری دو بازی خانگی در مراحل قبلی، در دور یک‌چهارم باید در اصفهان به مصاف سپاهان برود.

* در صورت حذف هر دو تیم مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان یا در صورت صعود هر دو تیم به فینال جام حذفی، بازی فینال قطعا در شهر کرمان برگزار می‌شود، ولی اگر فقط یکی از آنها به فینال برسد، این دیدار در شهر دیگری انجام خواهد شد.

* سهمیه تماشاگران در مسابقه فینال برابر است، اما در صورت راهیابی یکی از تیم‌های گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، سپاهان اصفهان و ملوان انزلی به فینال، آنها می‌توانند به‌عنوان میزبان برای انتخاب رنگ لباس، انتخاب رختکن و ... اولویت داشته باشند.

* دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه، ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود که بنابر اعلام امیرحسین روشنک، مسؤول برگزاری این بازی‌ها بیشتر مسابقات در روز بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

* پس از مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، سه هفته پایانی لیگ برتر انجام خواهد شد.

* دیدار‌های مرحله نیمه نهایی پس از فیفا دی در روز‌های ۲۴ یا ۲۵ خرداد و بازی فینال هم در یکی از روز‌های ۳۰ یا ۳۱ خرداد انجام می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # جام حذفی ایران سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برای بازی فینال مشخص شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • چشمک یوزهای ایرانی به قهرمانی شماره ۱۳
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست