Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی استان کرمان در خطابه ای به نمایندگان مجلس این استان، اعلام کرد:  نمایندگان محترم استان کرمان در مجلس؛ محافظه کاری قتلگاه انقلاب است. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در پی مطرح شدن موضوع لایحه FATF، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با ارسال خطابه‌ای به مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: نمایندگان محترم استان کرمان؟! مسیر شفاف است و انتخاب سرنوشت ساز و فرصت محدود؟!

متن کامل این خطابه بدین شرح است:   بسمه تعالی   امام خامنه‌ای: محافظه کاری قتلگاه انقلاب است

نمایندگان محترم استان کرمان؟! مسیر شفاف است و انتخاب سرنوشت ساز و فرصت محدود؟!   بار دیگر بناست نمایندگان ملت در پازل مهندسی شده از سوی جریانات وابسته به غرب بازی کرده و دستان جبهه مقاومت و عزت ملی را با تصویب لایحه FATF بسته و فضاحتی دیگر همانند تصویب برجام ۲۰دقیقه‌ای در مجلس به بار آورده و تاریخ سیاست ایران را سیاه و ننگین کرده و تا ابد برچسب #وطن_فروش را بر پیشانی خود ثبت کنند یا غیرتمندانه با مخالفت خود در رد این لایحه اجازه به حراج گذاشتن امنیت و شرافت ملی خود را به معاندان نخواهی داد؟   تاریخ در مورد این موافقت یا مخالفت شما قضاوت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  #شفاف_سازی_رای_خود   #نه_به_تصویب_FATF

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرمان خطابه بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است

دریافت 10 MB کد خبر 6097310

دیگر خبرها

  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند
  • ماده واحده بودجه ۱۴۰۳ هلال‌احمر تصویب شد