Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگلویه بویراحمد گفت: اردو‌های جهادی از دهه اول تیرماه آغاز می‌شود و تا نیمه اول شهریورماه سال جاری نیز ادامه دارد. شهرام مهدوی مطلق، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگلویه بویر احمد در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برنامه‌های اردو‌های جهادی در تابستان امسال گفت: ۲۱ گروه جهادی امسال با برنامه ریز‌های انجام شده در اردو‌ها شروع به فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردو‌های جهادی ۳ تا ۱۰ روزه است و تمام گروه‌های جهادی در داخل استان فعالیت می‌کنند، این اردو‌ها کاملا دانشجویی است و تقریبا ۴۰ درصد خانم و ۶۰ درصد آقا هستند، اردو‌ها از دهه اول تیرماه آغاز می‌شود و نیمه اول شهریور به اتمام می رسد.

مهدوی مطلق بیان کرد: یکی از مباحثی که در اردو‌های جهادی مطرح شده، تثبیت گرو‌های جهادی در مکان‌های قبلی است و برای  ارتباط و بررسی مشکلات و خدمات بیشتر آن منطقه است.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگلویه بویر احمد مطرح کرد: در سال‌های قبل گروه‌های جهادی شناور بودند و هر سال دانشجویان در جا‌های مختلفی خدمت رسانی می‌کردند، اما امسال طوری عرصه‌ها شناسایی شده است که استعداد هدف از سه سال کار جهادی در آن روستا وجود داشته باشد واردو‌ها در آنجا  تثبیت شود.

وی در ادامه گفت: این کار دو فایده دارد یکی اینکه ارتباط روستا با گروه‌های جهادی پایدار می‌ماند و ارتباط طرفین مداوم ایجا می‌شود و همچین به عمق محرومیت‌های روستا توجه می‌شود.

مهدوی مطلق با اشاره به هدف برگزای هرسال اردو‌های جهادی تصریح کرد: این اردو، اردوی تربیتی و پروشی برای دانشجویان است و از طرف قشر دانشجو ما به مردمی که از امکانات رفاهی محروم هستند، خدمت رسانی کنند. گروه‌های جهادی سفیران نظام در روستا‌ها برای رسیدگی و همنشینی با مردم هستند.

مسئول بسیج دانشجویی استان کهگلویه بویراحمد خاطرنشان کرد: گرو‌های جهادی بیشتر در زمینه اجتماعی مبتنی بر حوزه سلامت، حوزه روان، فضای مجازی، فرهنگی، علمی، سبک زندگی و بخش دیگر آن مربوط به حوزه‌های عمرانی، معیشتی و با توجه به نیاز روستا فعالیت می کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوهای جهادی گروههای جهادی بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از ورود سامانه جدید بارشی به استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی استان، ولی بهره‌مند از ورود سامانه بارشی جدید از عصر روز دوشنبه، هفدهم اردیبهشت به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک و احتمال تگرگ از مخاطرات این سامانه است.

وی افزود: جاری شدن روان‌آب‌ها، لغزندگی جاده‌ها، کاهش دید، سیلابی شدن مسیل‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، طغیان رودخانه‌های فصلی سقوط سنگ و احتمال خسارت به محصولات زراعی از اثرات احتمالی این سامانه است.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد، از شهروندان کهگیلویه و بویراحمد خواست تا در مدت زمان فعالیت این سامانه شهروندان از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی تصریح کرد: خودداری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها، احتیاط درباره عبور از رودخانه‌ها و مجهز بودن خودرو به وسایل زمستان از دیگر توصیه‌ها برای به حداقل رساندن خسارت‌های این سامانه است.

بهره‌مند خاطرنشان کرد: هشدار زرد برای شرایط جوی، هنگامی صادر می‌شود که اثرات منفی ضعیفی از جمله اختلال در سفرها در برخی نقاط ایجاد شود، در این سطح از هشدار، بیشتر افراد ممکن است بتوانند کارهای روزمره خود ادامه دهند اما برخی دیگر بسته به مکان و یا نوع فعالیت آنها بیشتر تحت تأثیر قرار می‌گیرند، بنابراین توجه به محتوی هشدار و ارزیابی اینکه آیا فعالیت افرادمی‌تواند تحت تأثیر این هشدار قرار گیرد مهم است، مسئولان باید از وجود پدیده جوی آگاه بوده و تدابیر لازم را در صورت نیاز اتخاذ کنند.

وی افزود: دوگنبدان با بیشینه ۲۴ درجه سانتیگراد و سی‌سخت با کمینه پنج درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط کهگیلویه و بویراحمد در شبانه‌روز گذشته بوده‌است.

کد خبر 750802

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • آخرین وضعیت کهگیلویه و بویراحمد طی بارش‌های اخیر