Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر غلامعلی فرزی مدیر دفتر همکاری ‌های علمی بین ‌المللی و ارتباط با صنعت دانشگاه حکیم سبزواری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این بورس تحصیلی به 10دانشجوی ممتاز دانش آموخته دوره‌ های کارشناسی ارشد دانشگاه حکیم سبزواری تعلق می گیرد و تحصیل آن ها در دانشگاه "پاریس 13" از مهر امسال آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی افزود: بر اساس پیشنهاد حوزه آموزش، انتخاب این افراد براساس برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه است.

فرزی تصریح کرد: سیاست دانشگاه حکیم سبزواری در حوزه روابط بین‌ الملل رساندن دانشگاه به‌ سطح مطلوب بین المللی است از این رو افزایش تبادل دانشجو و استاد بین این دانشگاه و دانشگاه ‌های معتبر در دستور کار قرار دارد.

مدیر دفتر همکاری ‌های علمی بین ‌المللی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: هم‌ اکنون رایزنی برای کسب مجوزهای لازم از وزارت علوم برای ایجاد دوره ‌های دکترای مشترک بین دانشگاه حکیم سبزواری و دانشگاه"پاریس 13"در حال انجام است که با دریافن این مجوز دانشجویان می توانند با سپری کردن بخشی از دوره آموزشی خود در دانشگاه حکیم سبزواری، مدرک مشترک هر 2دانشگاه را کسب ‌کنند.

دانشگاه حکیم سبزواری در سبزوار با 10 دانشکده حدود 9 هزار دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکترا دارد.

901/900

غلامعلی فرزی بورسیه دانشگاه حکیم سبزواری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بورسیه دانشگاه حکیم سبزواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس؛ در ادامه جنبش‌های ضدصهیونیستی دانشجویان، امروز دانشگاه سوربن پاریس هم به پا خاست. دانشجویان با تعطیلی کلاس‌های درس در مقابل دانشگاه تجمع کردند. اسرائیل قاتل و مکرون همدست اسرائیل، از جمله شعارهای دانشجویان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • بیش از ۲ هزار مسؤول برای حضور در نمایشگاه کتاب دعوت شدند
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز : دانشجویان اخراج‌ شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشجویان اخراج شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • رئیس دانشگاه شیراز: دانشجویان اخراج‌شده آمریکا و اروپا را بورسیه می‌کنیم
  • تجمع ضدصهیونیستی در دانشگاه سوربن فرانسه