Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@07:33:51 GMT

دولت از بخش فرهنگی و توسعه علوم قرانی حمایت می کند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۷۹۷۶۶

دولت از بخش فرهنگی و توسعه علوم قرانی حمایت می کند

معاون سیاسی امنیتی استاندارآذربایجان غربی گفت: آشنایی باعلوم قرآنی امری لازم درجامعه  اسلامی است.
علیرضا رادفر در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه کتب ونرم افزارهای علوم قرآنی ارومیه درگفت وگو باخبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: آشنایی با علوم قرآنی به ویژه توسط نسل جوان امر لازم و ضروری جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رادفر بااشاره به حمایت های دولت از بخش فرهنگی تصریح کرد: دولت باحمایت از بخش فرهنگی مخصوصا امورات فرهنگی مرتبط با قرآن تلاش دارد فرهنگ وسیره قرآنی را بیش ازاین درجامعه ساری وجاری سازد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی باتاکید به اینکه دولت به استناد بودجه حمایت های قانونی را دربخش قرآنی بیشتر کرده است خاطرنشان کرد: دولت با پرداخت یارانه های چاپ وارائه متون قرآنی درتلاش است کتب ونرم افزارهای قرانی باقیمت مناسب درجامعه نشر وگسترش یابد.
وی اظهار کرد: بابرپایی نمایشگاه های قرآنی می توان گام مهمی درآشنایی مردم با علوم قرآنی برداشت.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی جامعه قرآن نسل جوان یارانه روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۷۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند، مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدصادق معتمدیان، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه راهبری طرح‌های سرمایه‌گذاری استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، اظهار کرد: آذربایجان‌غربی در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌های استان است.

وی همچنین با بیان اینکه سرمایه‌گذار در روند سرمایه‌گذاری نباید دغدغه‌ای داشته باشد، افزود: مجموعه مدیریت دولت در استان، در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده است تا با تأمین نیازهای آنها، روان‌سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در آذربایجان‌غربی از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار آنها قرار دارد و در تمام مراحل از آنها حمایت می‌کند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه درخواست‌ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شد و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان‌سازی و تأمین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری‌ها را صادر کرد.

کد خبر 748725

دیگر خبرها

  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • ترور برای بقا
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند