Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:29:22 GMT

مدارس فوتبال غیر مجاز قادر به خدمات دهی نیستند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۰۰۷۸

مدارس فوتبال غیر مجاز قادر به خدمات دهی نیستند

رییس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: مدارس فوتبال قانونی با طی مراحل اداری مجاز به فعالیت در بخش آموزش هستند و هرگونه مراکزی مجاوز نداشته باشند غیرمجاز تلقی شده و قادر به خدمات دهی نمی باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، محمد نجفی رییس هیات فوتبال استان بوشهر با اشاره به مدارس فوتبال در شهرستان بوشهر گفت: باتوجه به آغاز فعالیت مدارس فوتبال در شهرستان بوشهر شاهد افزایش درخواست ها برای حضور در کلاس های آموزشی فوتبال از طریق باشگاه های دارای مجوز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس آیین نامه تدوین شده در فدراسیون فوتبال در جهت نظارت کافی و لازم بر امور کلی مدارس فوتبال شهرستان و استان و با هدف جلوگیری از تخلف و سوء استفاده های احتمالی برخی افراد و باشگاههای  فاقد مجوز و سودجو، مدارس دارای مجوز  و صلاحیت شهرستان بوشهر جهت تنویر افکار عمومی و شهروندان و اولیا فوتبال آموزان علاقمند به این رشته مفرح در مدارس مجاز در باشگاههای اعلام شده ثبت نام کنند.

 وی ادامه داد: مدارس فوتبال قانونی با طی مراحل اداری مجاز به فعالیت در بخش آموزش هستند و هرگونه مراکزی که نام آنها در این فهرست نیامده است غیرمجاز تلقی شده و قادر به خدمات دهی نمی باشند.

رییس  هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: خانواده ها می توانند هرگونه شکایات و انتقادات خود از عملکرد مدارس فوتبال ذکر شده و موارد مرتبط با فعالیت دیگر مدارس غیرمجاز را به  کمیته جوانان و استعداد یابی هیات فوتبال بوشهر اطلاع دهند.

نجفی خاطر نشان کرد: بر اساس ضوابط جدید فعالیت مدارس فوتبال به شکل غیر مجاز و بدون مجوز علاوه بر تخلف جرم نیز محسوب شده و از طریق دستگاه انتظامی و حراستی ورزش استان و بازرسین هیات فوتبال مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی

رضا محمدی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم محسوب می شود.

محمدی با تأکید بر اینکه رفت و روب، نظافت و آراستگی شهر یکی از مهمترین مأموریت‌های شهرداری تهران است، افزود: اکثر زباله گردها اتباع هستند که با دستورات قضایی اخذ شده آنها رد مرز شدند.

مدیر عامل سازمان پسماند درباره فعالیت اتباع به عنوان پاکبان در سطح شهر اظهار کرد: در قراردادهایی که میان شهرداری و پیمانکاران منعقد شده عنوان بهره مندی از نیروی اتباع مجاز که دارای مدارک هویتی و ساکن کشور هستند، درج شده است.

محمدی افزود: فعالیت اتباع فاقد مدارک هویتی و غیرمجاز به عنوان پاکبان در سطح شهر جرم و تخلف در قرارداد محسوب می شود و لذا در صورت فعالیت، از سوی شهرداری و همچنین پلیس امنیت با آنها برخورد خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • داور لیگ برتری استعفا داد
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • غیرحضوری شدن مدارس نوبت صبح آبادان و خرمشهر
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • ممنوعیت اشتغال اتباع غیر مجاز در پاکبانی
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت