Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@10:56:09 GMT

برداشت پیله ابریشم در سوادکوه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۰۳۱۲

برداشت پیله ابریشم در سوادکوه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی با اشاره به آغاز برداشت پیله ابریشم در بخش لفور این شهرستان، قیمت هر کیلو پیله خریداری از نوغانداران را 32 هزار تومان اعلام کرد.
قاسم حکمت شعار با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت خرید پیله ابریشم امسال و سالم بودن جعبه های تخم توزیعی در این شهرستان باعملکرد مطلوب گفت: بهره برداران منطقه لفور این شهرستان،با پرورش 121 جعبه تخم نوغان نخستین برداشت پیله ابریشم را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی؛ جعبه های تخم نوغان با حمایت مرکز توسعه نوغان مازندران تأمین و توسط کارشناسان پهنه میان بهره برداران توزیع و در تمام مراحل پرورش، کارشناسان پهنه با نظارت مستمر و برگزاری کلاسهای و دوره های آموزشی مهارتی در قالب سایت الگویی توسعه نوغان، توصیه های فنی لازم را به نوغانداران ارائه کردند.
حکمت شعار، دوره پرورش نوغان در این شهرستان راحدود چهل روز اعلام و خاطرنشان کرد: دو هفته پایانی پرورش کرم ابریشم، با توجه به سرعت و حجم تغذیه با برگ توت، نیاز به رسیدگی بیشتری دارد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت برگ‌های زمردین چای از باغ‌های گیلان و مازندران
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه کشاورزی جهت صدور پروانه بهره‌ برداری
  • تعیین تکلیف هزار حلقه چاه در بزرگ‌ترین دشت برنج کشور
  • فرآیند کشت، پرورش و برداشت خیار محلی در کامبوج (فیلم)