Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ معاون فرماندارسنقروکلیایی با بیان اینکه درسال گذشته درتعدادی ازروستاهای شهرستان، بیماری تب مالت مشاهده شده وانجام اقدامات پیشگیرانه دراین راستا باید در دستو رکار قرار گیرد گفت: پیگیری درخصوص دریافت اعتباربرای تست کشتاردام وخرید دام های آلوده به تب مالت از روستاییان ومعدوم نمودن آنها ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افشین رحیمی برگزاری جلسات هماهنگی بخشداریها با دهیاران درخصوص ساماندهی جمع آوری فضولات حیوانی در روستاها را ضروری دانست.

وی همچنین گفت: مقابله باحیوانات ناقل بیماری ازجمله سگهای ولگرد باید برای جلوگیری از انتشار بیماری  صورت گیرد.

رحیمی گفت: وضعیت بهداشتی کارخانه آسفالت، بررسی  سبزی کاریها در خصوص وضعیت آبیاری آنها که آلوده نباشند، بررسی شهرداری و راهنمایی و رانندگی در خصوص جابجایی درب ورودی شبکه بهداشت ودرمان و بیمارستان، نصب دستگاه کلریناتوردرکشتارگاه دام شهرستان وساماندهی وجمع آوری زباله مسکن مهر از جمله اقداماتی است که باید برای جلوگیری از شیوع بیماری انجام شود.

انتهای پیام/ز


 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۰۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مقابله با ساخت و سازهای ناایمن و غیراصولی در کرمانشاه تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، افشین یگانه در بازدید از یک ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن و دستور استاندار کرمانشاه، در راستای پیشگیری و روند رفع خطر از بناهای ناایمن به محل گودبرداری مورد نظر رفتیم.

وی عنوان کرد: در رابطه به این گودبرداری از چهار ماه قبل تذکرات مکرری به شهرداری منطقه 6 اعلام شده که متأسفانه عدم توجه و پیگیری از سوی مرجع مذکور منجر به این وضعیت فعلی شده است.

یگانه با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود گفت: پیرو حادثه قبلی در شهرک ظفر و ورود دادستان و دستورات قضایی در مورد آن موضوع، طی بازدید صورت گرفته از ساختمان ناایمن با همراهی نمایندگان سازمان‌های مرتبط، وضعیت آن بررسی و رفع خطر و نکات الزامی و قضایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: جلوگیری از حوادث در جهت ایمنی و حفاظت از جان مردم و حفظ حقوق شهر برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بین دستگاهی قابل پیشگیری هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • تولید دارویی که از دیابت جلوگیری می‌کند
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • تب مالت چیست؟ + فیلم
  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • ضرورت حل مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج/ آلایندگی پتروشیمی کردستان بررسی می‌شود