Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - نماينده مردم شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: تکيه بر توانمندي ها و ظرفيت هاي داخل کشور از جمله الگوهاي تحقق اقتصاد مقاومتي است و اين مهم بايستي مورد توجه قرار گيرد.

جبار کوچکي نژاد روز يکشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: اقتصاد مقاومتي تفکر و انديشه اي است که مقام معظم رهبري در مقابل تحريم ها به مسئولان ارائه کردند و در سخنراني هاي مختلف نيز ابزارها و امکانات مورد نياز با اقتصاد مقاومتي را توضيح دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه اقتصاد مقاومتي برون گرايي نيست، اظهار کرد: نگاه ويژه به توانمند ها ، منابع ، نيروي انساني، نخبگان داخل کشور، اعتماد به نيروهاي داخلي، خودباوري، توجه به شرکت هاي دانش بنيان و سرمايه گذاري داخلي از جمله ديگر الگوهاي تحقق اقتصاد مقاومتي است.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي بيان داشت: چند سالي از تفکر و انديشه مطرح شده از سوي رهبري درباره اقتصاد مقاومتي مي گذرد، ولي هنوز مسئولان در داخل کشور نتوانسته اند اين مهم را به طور شايسته مورد توجه قرار دهند.
کوچکي نژاد درباره مصرف گرايي و هزينه هاي غيرضروري در کشور نيز گفت: در دين مبين اسلام به جلوگيري از اسراف تاکيد شده و کنترل مصرف و پرهيز از اسراف توسط مردم و نيز نهادها مي تواند به اقتصاد کشور کمک کند.
وي با يادآوري شعار سال جاري به عنوان حمايت از کالاي ايراني، اين وظيفه را هم مربوط به مسئولان و هم مردم عنوان و خاطرنشان کرد: بخش وسيعي از تحقق اين شعار دست مردم است زيرا توليد کنندگان واقعي و مصرف کنندگان مردم هستند.
وي درباره نقش دولت در حمايت از کالاي ايراني اضافه کرد: دولت نيز بايستي فضا را براي کسب و کار و توليد براي مردم فراهم کرده و اهرم هاي تبليغاتي را به منظور فرهنگ سازي براي حمايت و استفاده از کالاي ايراني تقويت کند.
7286 / 2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • کشتیرانی: تحقق توسعه دریامحور فرمانده واحد می‌خواهد
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای جلب مشارکت مردم و تحقق شعار سال
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی