Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - ناچو فرناندز، ستاره جوان رئال مادرید معتقد است که برای قرار گیری در ترکیب ثابت تیم ملی اسپانیا مقابل پرتغال، هر چه در توان داشته انجام داده است.

به گزارش وبسایت نود، ناچو فرناندز، مدافع جوان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا فصل موفقی را در رده باشگاهی به همراه کهکشانی ها سپری کرد و امیدوارم است با قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش، این روند ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناچو که در پیروزی شب گذشته تیم ملی کشورش برابر تونس از روی نمیکت به بازی آمد در پایان بازی گفت:

امیدوارم شانس بازی مقابل کریس رونالدو را پیدا کنم. باید با تمرکز بازی کنیم و او را از جریان بازی خارج کنیم. مربی می داند که من توانایی بازی به طور ثابت در این پست را دارم و کاملا آماده ام. همه از اینکه من در دفاع وسط راحت تر از دفاع کنار هستم آگاه هستند، ولی در پست دفاع کنار هم بازی های بزرگ زیادی بازی کرده ام.

ناچو در ادامه باز هم به صحبت درباره کریس رونالدو، وضعیت قرارداد او و جام جهانی گفت:

امیدوارم او را در فینال هم ملاقات کنم، همینطور در رئال مادرید. نگران نیستم چون او با رئال مادرید قرارداد دارد. امیدوارم او عضوی از باشگاه ما باقی بماند.

پس از فینال لیگ قهرمانان اروپا شایعات زیادی مبنی بر جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید منتشر شده است.

1721

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: خارجی اختصاصی کریس رونالدو جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی اسپانیا جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خیره‌کننده: مادرید زیر پای زنان بارسا

به گزارش "ورزش سه"، تیم زنان بارسلونا روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لالیگا برابر تیم زنان رئال مادرید به میدان رفت و موفق شد این تیم را با سه گل شکست دهد. 

شاید برای بسیاری این سوال پیش بیاید که اگر یوهان کرویف زنده بود، چه فکری درباره این تیم و درخشش بازیکنانی مانند الکسیا پوتیاس و آیتانا بونماتی می‌کرد که توانستند بار دیگر رئال مادرید را از سر راه بردارند و اختلاف امتیازشان در صدر جدول را به 12 امتیاز برسانند. 

یوناتان گیرالدز، سرمربی تیم زنان بارسلونا، به این بازی به چشم یک فینال نگاه کرد و با وجود این که باید در فاصله چهار روز بعد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به میدان می‌رفت، با تمام توان در این بازی حضور پیدا کرد تا بتواند بار دیگر برابر حریف قدیمی به پیروزی برسد. 

رئال مادرید پس از دریافت گل اول در دقیقه دهم بازی تلاش کرد که بارسا را تحت فشار قرار دهد اما آنها خونسردی‌شان را حفظ کردند و با استفاده از یک بازی روان و ایجاد فضای بیشتر برای آیتانا که بتواند توپ را به دست آورد، توانستند برابر این فشار مقاومت کنند و ادامه نیمه اول با ثبات و برابری بیشتری سپری شد. 

با این حال، تفاوت آنها در زمین کاملا مشخص بود چون بارسا در این نیمه پنج فرصت گلزنی داشت اما رئال تنها یک فرصت به دست آورد و همین باعث شد که آنها در نیمه دوم با تکیه بر فریادهای حمایتی هواداران‎‌شان که برای تشویق به ورزشگاه والدیباس آمده بودند جان تازه برابر میزبان بگیرند. 

قدرت هجومی، بازی روان در به چرخش درآوردن توپ و موفقیت در پاس آخر از ویژگی‌هایی بود که بارسا در نیمه دوم هم به خوبی آن را اجرا کرد و توانست بارها و بارها باعث آزار رئال مادرید شود و شرایط را برای این تیم بسیار دشوار کند. 

بونماتی در فاصله 10 دقیقه پس از شروع نیمه دوم توانست گل دوم تیمش و بازی را به ثمر برساند و گل سوم هم با پاس درخشان همین ستاره برای کارولاین گراهام هانسن در فاصله 12 دقیقه بعد به ثمر رسید تا درخشش بازیکنان بارسا در این بازی تکمیل شده باشد. 

گراهام با توجه به عملکرد موثر و درخشانی که در این بازی داشت توانست یک بار دیگر عنوان بهترین بازیکن زمین را در این فصل در دیدار برابر رئال به دست آورد و بیست و ششمین گل این فصل را به ثمر برساند. او همچینن بیست و پنجمین پاس گلش را ارسال کرد تا نشان دهد که شایستگی دریافت توپ طلا را دارد. 

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • عکس| آمار شگفت انگیز رونالدو در لالیگا
  • رئال مادرید به دنبال استعداد ۱۶ ساله آرژانتین
  • درخشش خیره‌کننده: مادرید زیر پای زنان بارسا