Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی به جذب مهاجم استقلال تمایل دارد.

طرفداری-استقلال در نقل و انتقالات لیگ هجدهم فعالیت خوبی داشته است و تاکنون آبی پوشان 4 بازیکن را جذب کرده اند.

در صورتی که استقلالی ها موفق شوند مامه تیام را حفظ کنند و با توجه به جذب مرتضی آقاخان و روح الله باقری بعید است که دیگر علی قربانی در این تیم جایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت آبی پوشان قید علی قربانی را می زنند تا این بازیکن پس از 2 سال بازی کردن در استقلال راهی تیم دیگری شود. همچنین شفر در اکثر بازی ها علاقه زیادی به استفاده از او نداشت تا احتمال جدایی اش زیاد شود.

حالا شنیده می شود که باشگاه نساجی مازندران نیم نگاهی به جذب این بازیکن دارد و قائمشهری ها از حضور این بازیکن در ترکیب تیم خود استقبال می کنند. علی قربانی متولد سوادکوه است که فاصله زیادی با قائمشهر ندارد و به همین دلیل قربانی نیز برای بازی کردن در زادگاهش بی میل نیست. علی قربانی چندین سال است که تجربه حضور در لیگ برتر را دارد و برای نساجی که تازه به لیگ برتر آمده، می تواند گزینه خوبی باشد.

چند روز پیش بود که محمد عباس زاده، مهاجم اصلی نساجی از هواداران این تیم خداحافظی کرد و اعلام کرد دیگر در این تیم بازی نمی کند، به همین دلیل قائمشهری ها به دنبال جذب مهاجم دیگری هستند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی لیموچی بازیکن تاثیر گذار آلومینیوم اراک که یکی از خوب‌های این تیم در مصاف با پرسپولیس بود، اولین بار زیر نظر جواد نکونام بازی در لیگ برتر را تجربه کرد و این اتفاق در تیم فولاد رخ داد. لیموچی به لطف بازی‌های خوب در این فصل از بازی‌ها به اردوی تیم ملی هم دعوت شده است.

او در بیشتر بازی‌هایی که آلومینیوم در این فصل از بازی‌ها برنده شد یا گل زد یا پاس گل داد و به خوبی جای خالی مرتضی تبریزی را پر کرد.

پرس و جوی ما از اطراف باشگاه استقلال به این نتیجه منجر شد که باشگاه استقلال هیچ درخواستی برای جذب این بازیکن به باشگاه آلومینیوم اراک ارایه نداده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند