Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:03:02 GMT

اصفهان در یک هفته گذشته قطعی آب نداشت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۱۲۸۶

اصفهان در یک هفته گذشته قطعی آب نداشت

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه شاهد تعادل در توزیع آب اصفهان هستیم، گفت: در حال حاضر در کلانشهر اصفهان به خصوص طی یک هفته اخیر، هیچ منطقه ای با قطعی آب مواجه نشده است.

علی اکبر بنی طبا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، در خصوص گلایه اهالی مردم منطقه ملک شهر اصفهان از افت شدید فشار و قطعی آب، اظهار کرد: طی یک هفته گذشته با توجه به افزایش سهمیه تخصصی آب شرب از حوضه زاینده رود به تصفیه خانه باباشیخ علی، اصفهان دیگر مشکل کمبود آب نداشته و تماس های مردم به سامانه 122 شرکت آبفا کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در کلانشهر اصفهان به خصوص طی یک هفته اخیر، هیچ منطقه ای با قطعی آب مواجه نشده است، تصریح کرد: پیش از این سهمیه تخصیصی آب شرب به تصفیه خانه باباشیخ علی در نوسان و حتی به مرز 6 متر مکعب رسیده بود، در حالیکه امروز به طور متوسط به 8 تا 8.5 متر مکعب افزایش یافته است.

سخنگوی شرکت آبفای استان اصفهان افزود: در حال حاضر کمبود آبی در تصفیه خانه باباشیخعلی نداریم و شاهد تعادل در  توزیع آب اصفهان هستیم.

وی در خصوص دلیل افزایش سهمیه تخصیصی آب شرب به تصفیه خانه بابا شیخ علی، اظهار کرد: به دلیل وجود بارش های قابل توجه اردیبهشت ماه، خوشبختانه شرایط نگران کننده ذخیره سد زاینده رود اندکی بهبود یافت و در نهایت با همکاری مدیریت استان، سهم آب تخصیصی به تصفیه خانه باباشیخ علی تا حدود 2 متر مکعب افزایش یافت.

بنی طبا با بیان اینکه در حال حاضر میزان توزیع آب در مناطق مختلف اصفهان تقریبا یکسان است، گفت: اگر مورد قطعی آب در منطقه ای گزارش شود به دلیل وقوع حادثه ای بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام قطعی آب منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع‌آوری فاضلاب در حال اجراست و تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره‌برداری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، مهدی دوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: امکان واگذاری انشعاب فاضلاب در شهر قاین تا تابستان و در سربیشه تا پایان سال فراهم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی از امکان واگذاری انشعاب فاضلاب تا تابستان امسال در شهر قاین خبر داد و گفت: با استقرار پکیج تصفیه فاضلاب، این امکان تا تکمیل دوره ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب فراهم می‌شود. تا پایان سال بر اساس پیش‌بینی صورت گرفته شبکه جمع‌آوری فاضلاب قاین 80 درصد و احداث تصفیه‌خانه این شهر نیز از پیشرفت 50 درصدی برخوردار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در چهار شهر استان در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در دست اجرا داریم افزود: در حال حاضر در شهرهای بیرجند، قاین، سربیشه و فردوس شبکه جمع‌آوری فاضلاب در حال اجراست و تنها در مرکز استان شبکه در حال بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی با بیان اینکه به دنبال ارتقای شاخص‌های برخورداری از  شبکه‌های جمع آوری فاضلاب در سطح استان تا متوسط  کشوری هستیم، تصریح کرد: در این زمینه عقب‌ماندگی‌هایی در استان وجود دارد. در شهر فردوس ضمن تسریع در اجرای شبکه سعی بر انتخاب پیمانکار و اجرای تصفیه خانه فاضلاب شهر فردوس است که در این زمینه به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم.

وی از راه‌اندازی فاز مایع تصفیه خانه فاضلاب سربیشه تا انتهای سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم بتوانیم تا پایان سال امکان واگذاری انشعاب در این شهر نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • افزایش میزان ذخایر سد‌های استان کرمانشاه
  • اجرای خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • طرح ارتقای تصفیه خانه آب رامسر آغاز شد
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • ‌انتقال آب رودخانه کرج به البرز برای عبور از تنش تابستان
  • شبکه جمع‌آوری فاضلاب بیرجند در حال بهره‌برداری است