Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@15:54:45 GMT

ترامپ امضایش را پس گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۱۳۰۳

ترامپ امضایش را پس گرفت

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، روز شنبه و پس از گذشت دو روز از مباحثات طولانی بین ایالات متحده و قدرت های بزرگ اقتصادی اروپایی و نیز کشور کانادا به عنوان میزبان این اجلاس، گروه هفت با اما و اگرهای فراوان اعلام کرد که بیانیه مشترک به امضای همه اعضا رسیده، با این حال دونالد ترامپ در هواپیما و در مسیر پرواز به کره شمالی به سبب آنچه اظهارات نادرست نخست وزیر کانادا درباره تجارت فی مابین برشمرد، امضای خود را از بیانیه پایانی صادر شده از سوی رهبران G7 پس گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در توییتی نوشت: "به سبب اظهارات نادرست "جاستین ترودو" در جریان کنفرانس اخیر و نظر به آن که کانادا هزینه های عظیمی بر دوش کشاورزان، کارگران و شرکت های ایالات متحده می گذارد، بیانیه صادر شده درG7 را تایید نمی کنم. به همان ترتیبی که ما بر سیل عظیم ماشین های سرازیر شده از کانادا به ایالات متحده تعرفه های گمرکی اعمال خواهیم کرد."

پیش از این جاستین ترودو هشدار داده بود که اگر رییس جمهوری آمریکا بر اعمال تعرفه های گمرکی بر کالاهای وارد شده از کانادا اصرار بورزد، کانادا هم در اقدامی متقابل بر واردات آمریکایی تعرفه گمرکی اعمال می کند.

ترامپ g7

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوست: مهدی نصیری فعال فرهنگی-مذهبی دهه هفتاد شمسی که پیشتر در رسانه‌های جریان انقلابی قلم می‌زد، پس از تشدید فاصله خود با گفتمان انقلاب اسلامی حالا به کانادا رفته و در مصاحبه‌ای به جریان‌های برانداز مشاوره داد.

نصیری در گفت و گو با رسانه‌ سلطنتی BBC فارسی، گفت: « اگر بخواهم در یک عبارت مقصودم را از کاری که اپوزیسیون باید انجام دهد بگویم، این است که شکاف و فاصله بین شاهزاده و تاجزاده {زندانی امنیتی} برداشته شود.»

نصیری در سال‌های اخیر سرشبکه ارتباط بخشی از حلقه‌های به اصطلاح روشنفکری ضد نظام در فضای مجازی بود که هفته گذشته ایران را به مقصد کانادا ترک کرد.

کد خبر 848229 منبع: ایران برچسب‌ها پهلوی خبر ویژه مصطفی تاجزاده

دیگر خبرها

  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • انتشار گزارش مکتوب از وضعیت حقوق بشر در ایران
  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟