Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:34:35 GMT

6 روستا به تبریز ملحق شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۱۴۳۱

6 روستا به تبریز ملحق شد

رحیم شهرتی فر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این راستا کدهای آبادی روستاهای خلجان، کرگج، کجا آباد(کجوار)، آناخاتون، فتح آباد و الوار علیا حذف و ساکنان آنها به جمعیت محدوده قانونی تبریز اضافه شد.
وی اظهار داشت: پیش از این نیز با حذف کدهای آبادی روستاهای حق‌وردی آباد و شیشوان، این روستاها به ترتیب به عنوان محلات جدید به محدوده شهرهای جلفا و عجب‌شیر اضافه شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهرتی فر ادامه داد: بر اساس اعلام معاونت سیاسی دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور به استانداری آذربایجان ‌شرقی، این روستاها با الحاق به محدوده قانونی شهرها از فهرست دهستان‌های دفتر تقسیمات کشوری خارج شده‌اند.
کلانشهر 1.8 میلیون نفری تبریز طبق آخرین تقسیمات کشوری از ۲ بخش، ۴ شهر، ۶ دهستان و 61 روستا تشکیل شده ‌است.
8023/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی شیر وزارت کشور تبریز روستا روز قدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد

صادق دادالله پور گفت: بارش دیشب باران که به صورت نقطه ای و تگرگ بود، راه ۱۵ روستا را مسدود کرد و همچنین باعث آبگرفتگی ۱۰ منزل شد. 

او افزود: بارش بیشتر در منطقه تهرود ابارق روستاهای خانه خاتون، شمس آباد، نگور، محود آباد، آنچه، سبزوییه، پابنه، کشیت، امیس و ابارق با بارش بسیار بالا و نقطه ای همراه بود.

معاون عمرانی فرماندار بم بیان داست: با کمک دستگا ه های کمک رسان هلال احمر ، راهداری و بخشداری خوشبختانه راه ۱۵ روستا بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی در منطقه وجود ندارد. 

وی تصریح کرد: دستگاه‌های ارزیاب جهادکشاورزی، هلال احمر، فرمانداری و بخشداری در حال ارزیابی برآورد خسارت هستند. 

ددالله پور بیان داشت: بارش باران و تگرگ، باعث طغیان رودخانه های اسپیکان و خواجه عسکر تمیک شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • خراسان جنوبی در محاصره سیل ؛ بعضی روستاها تخلیه شدند | انسداد برخی محورهای مواصلاتی + تصاویر
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • جاده تربت جام- صالح آباد به علت وقوع سیلاب مسدود شد
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • کمک به روستا با درآمدزایی دهیاری‌ها