Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگاران در یک کنفرانس خبری در خاتمه حضورش در اجلاس گروه 7 در کبک کانادا که شنبه عصر برگزار شد گفت: این یک فرصت تکرار نشدنی است و من فکر می‌کنم که خیلی خوب پیش خواهد رفت.

ترامپ در این کنفرانس خبری با تاکید بر آن که برای یک "ماموریت صلح" قرار است نشست گروه هفت را به مقصد سنگاپور ترک کند، گفت که "هدف روشنی در سر دارد" و آن متقاعد کردن کیم جونگ اون به کنار گذاشتن سلاح‌های هسته‌ای خود در ازای "حمایت‌هایی" از جانب آمریکا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ عنوان کرد که مسیر این نشست غیرقابل پیش بینی و وابسته به اتفاقات لحظه‌ای است.

ترامپ با تاکید بر اینکه رهبر کره شمالی "فرصتی برای رقم زدن یک اتفاق بزرگ برای مردمش را دارد" گفت که تیم او با "روحیه‌ای مثبت" وارد اولین دیدار تاریخی مقام‌های دو کشور در چنین سطحی خواهد شد.

با این حال ترامپ گفت نتایجی که او می‌خواهد یعنی خلع سلاح هسته‌ای کامل شبه جزیره کره نیاز به زمان دارد.

او تاکید کرد: در عین حال ممکن است به جایی هم نرسیم و شانس زیادی هم وجود دارد که در نهایت چنین  خلع سلاح هسته‌ای کامل شبه جزیره کره عملی نشود. البته شانس بیشتر از آن این است که احتمالا نیاز به مدت زمانی خواهد داشت و فرایندی برای آن نیاز خواهد بود.

ترامپ گفت که موفقیت این نشست خیلی زیاد بستگی به شخصیت کیم جونگ اون و روی آوردن او به یک مذاکرات واقعی است.

ترامپ تصریح کرد: "اون" واقعا یک شخصیت ناشناخته است و مردم شناخت خیلی زیادی درباره او ندارند. من فکر می‌کنم که او قرار است در مسیری مثبت شگفتی ایجاد کند؛‌ خیلی زیاد در مسیر مثبت و ما آن را خواهیم دید.

ترامپ تاکید کرد که "در همان اولین دقیقه" خواهد فهمید که آیا نشست سنگاپور که تا پیش از این یکبار در معرض لغو شدن قرار گرفت، موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر.

او اظهار کرد: چطور این اتفاق می‌افتد؟ تنها از طریق حس لامسه من و احساس من‌. این کاری است که من انجام می‌دهم.

ترامپ گفت: می‌دانید که گفته‌اند که در پنج ثانیه اول شما متوجه خواهید شد که از کسی خوشتان می‌آید یا خیر؟ تا حالا این مساله را شنیده‌اید؟ من فکر می‌کنم که خیلی سریع متوجه خواهم شد که اتفاقی خوب قرار است بیفتد یا خیر. من قرار نیست که زمان خودم را تلف کنم و قرار هم نیست که زمان او (کیم جونگ اون) را تلف کنم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد

رئیس شورای عالی انجمن صنعتگران و بازرگانان مستقل ترکیه (موسیاد) در نمایشگاه اکسپو ایران با بیان این‌که آینده ایران را امروز در «نمایشگاه نوآوری و فناوری» می‌توان دید، تاکید کرد: امروز من متوجه شدم تحریم مردم ایران را ناامید نکرده، بلکه به ایرانیان آموخته که روی پای خود بایستند.

به گزارش ایسنا، ارول یارار، بنیانگذار و رئیس شورای عالی موسیاد در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف خانه نوآوری و فناوری ایران(آی هیت) از جمله محصولات حوزه پروبیوتیک، شیلات، ماشین آلات کشاورزی، ساختمان، پزشکی، دارویی و…، گفت: در سفر ایران و بازدید از نمایشگاه اکسپو، بازدید از خانه نوآوری و فناوری ایران (IHIT) از اولویت‌های اول من بود.

وی افزود: ایران علاوه بر اینکه دوست و همسایه‌ نزدیک ما است، در حوزه‌های مختلف فناوری و نوآوری بسیار توانمند است؛ به همین علت من اعتقاد دارم توسعه همکاری‌ها میان ایران و ترکیه می‌تواند نتایج خوبی را برجای بگذارد.

یارار ادامه داد: من در ترکیه صاحب پنج شرکت فولادی هستم و به همین دلیل نیازمند توسعه همکاری‌ها در این زمینه هستم؛ امروز در آی‌هیت متوجه شدم ایران در این زمینه نیز می‌تواند همکاری‌های اثربخشی با ترکیه داشته باشد.

وی، رقابت تکنولوژیک را از جدی‌ترین کارها در دنیا برشمرد و تصریح کرد: سطح تکنولوژی، آینده اقتصادی یک کشور را شکل می‌دهد؛ امروز من متوجه شدم تحریم مردم ایران را ناامید نکرده، بلکه به ایرانیان آموخته که روی پای خود بایستند.

یارار با بیان اینکه امروز، آینده ایران را در آی هیت دیدم، افزود: کار نوآورانه در این نمایشگاه بسیار جلوه پیدا کرده و قول‌ها به مرحله عمل رسیده است؛ این امر بسیار جای تقدیر دارد.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، وی در پایان ابراز امیدواری کرد که بتوانیم برای تعاملات تکنولوژیک و توسعه روابط تجاری نقش پل را ایفا کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد