Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@09:05:40 GMT

مسابقه فیفا 18 به سبک بازیکنان چلسی

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۱۸۹۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

کلیپی از فیفا ۱۸ بازی کردن بازیکنان چلسی تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره های تیم چلسی در قالب دو تیم فرانسه و اسپانیا به رقابت با یکدیگر در نسخه جام جهانی فیفا ۱۸ پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو ستاره فرانسوی چلسی باکایوکو و ژیرو در قالب تیم فرانسه و پدورو و موراتا ستاره های اسپانیایی چلسی در قالب تیم اسپانیا به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان تیم اسپانیا پیروز این دیدار شد.
باشگاه فوتبال چلسی یک باشگاه فوتبال انگلیسی در غرب لندن است که در سال ۱۹۰۵ بنا نهاده شد. این باشگاه در لیگ برتر انگلستان بازی می‌کند و همواره در رده‌های بالای فوتبال انگلیس قرار داشته‌است. چلسی، شش دوره قهرمان لیگ برتر انگلستان شده‌است و همچنین هشت قهرمانی در جام حذفی فوتبال انگلستان و پنج قهرمانی در جام اتحادیه فوتبال انگلستان را در کارنامهٔ خود دارد. این تیم در مسابقات اروپایی نیز توانسته‌است دو قهرمانی در جام در جام اروپا، یک قهرمانی در سوپر جام اروپا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در لیگ اروپا به دست آورد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: چلسی باکایوکو ژیرو موراتا باکایوکو پدرو چلسی ژیرو فیفا 18 موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۱۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم

سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی در مورد برنامه اش برای فصل آینده حرف زد. 

طرفداری | آنژ پوستکوعلو، سرمربی تاتنهام در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تاتنهام و چلسی حاضر شد. سرمربی استرالیایی تاتنهام در مورد حریفِ همشهری تیمش صحبت کرد و در نهایت راجع به برنامه اش برای فصل آینده با لحن طنز حرف زد. 

تیم از بازی آخر مقابل چلسی با چالش های زیادی دست و پنجه نرم کرده است. ما مجبور شده ایم بر مشکلات در بسیاری از زمینه ها غلبه کنیم، اما در بیشتر موارد ثبات نسبی خود را حفظ کرده ایم.

از نظر بازیکنان، شرایط تیم تا آن مقطع خوب بود و در بازی ها ریتم خوبی داشتیم. اما از آن زمان به بعد با مشکلاتی در بخش های مختلف روبرو شدیم و مجبور شدیم بر این چالش ها غلبه کنیم، برخی با موفقیت و برخی دیگر نه چندان. با این حال، در مجموع عملکرد نسبتا ثابتی داشته ایم.

چلسی اخیرا عملکرد بسیار خوبی داشته است. آنها بازیکنان با استعدادی دارند و پوچتینو هم  یک مربی عالی است. بنابراین، صرف نظر از همه این موارد، می دانیم که بازی خارج از خانه مقابل آنها در ورزشگاهشان و در یک دربی لندن، بازی سختی خواهد بود.

سوئد سیستم VAR را رد کرده است - شما همیشه در مورد VAR نظر بسیار واضحی داشتید؟

بله، من به آنجا نقل مکان می کنم.

شغل جدیدتان در هلسینبورگ (شهری در سوئد) خواهد بود؟

نه، من فقط به آنجا نقل مکان می کنم. 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • تمجید فوق‌العاده نشریه فورفورتو از علی دایی | او سوپراستار بین‌المللی فوتبال است | شاید نمی‌دانستید که علی دایی آنجا حضور داشت!
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • رویارویی تیم ملی فوتبال روسیه با بلاروس در مینسک
  • الکلاسیکوی قلابی: تکل، خطا، اعتراض و ...کات!
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • آنژ پوستکوعلو: فصل بعد به سوئد می روم