Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خدادادی ظهر امروز یک شنبه در مراسم آغاز عملیات ساختمان باشگاه فرهنگیان شهرستان ملکان از توسعه فضاهای آموزشی طی سال های گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت:طی ۴ سال تعداد ۴۰ مدرسه در ملکان به همت خیرین و بنیاد برکت افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

وی در ادامه خواستار سرمایه گذاری و توسعه اردوگاه دانش آموزی الغدیر ملکان توسط اداره کل آموزش و پرورش استان شد و اظهار کرد:این اردوگاه که ۱۷ هکتار مساحت دارد محل مناسبی برای برگزاری اردوهای دانش آموزی در سطح استان می باشد و نیازمند سرمایه گذاری و ساماندهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ آموزشگاه خیرساز در شهرستان ملکان افتتاح می‌شود

مدیر اداره آموزش و پرورش ملکان نیز در این مراسم به موفقیت های علمی جوانان این شهرستان در عرصه های علمی در سطح کشوری و استانی اشاره کرد و گفت: طی دو سال گذشته تعداد ۶۵ پروژه بزرگ و کوچک آموزشی در شهرستان ملکان کلنگ زنی یا افتتاح خواهد شد.

حمید نیک جو افزود:طی هفته دولت تعداد هفت آموزشگاه خیرساز در شهرستان ملکان افتتاح خواهد شد.

وی در پایان همچنین از نصب زمین چمن مصنوعی در شهرهای ملکان و لیلان و مبارک شهر طی سال های آتی خبر داد.

گفتنی است ساختمان باشگاه فرهنگیان ملکان در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۰۰۰ متر و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

کد خبر 4316903

منبع: مهر

کلیدواژه: دانش آموز سلمان خدادادی ملکان راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شب قدر شیراز خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حسن مدرس زاده» در نشست خبری که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم (12 لغایت 18 اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: به لحاظ تعداد مدارس مشکلی در شهرستان به ویژه خود شهر گرگان وجود ندارد؛ ولی به علت جانمایی نه چندان مناسب، مناطق جنوبی شهر فاقد فضای آموزشی شده به طوری که دانش آموزان این مناطق مجبور هستند برای تحصیل به مناطق داخلی شهر رفت و آمد کنند.
 
به گفته وی؛ تأمین زمین جزو ضروریات فضای آموزشی در شهر گرگان است به همین خاطر 42 میلیارد تومان با دستور استاندار برای ساخت 4 مدرسه 12 کلاسه در جنوب شهر گرگان اختصاص یافته؛ ولی با گذشت بیش از یک سال از این مصوبه تاکنون زمینی برای احداث این مدارس تأمین نشده است.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان بعد از 10 سال انجام شد، تصریح کرد: بعد از اجرای این طرح همه معلمان استان حائز رتبه 1 لغایت 5 شدند که در این بین 134 نفر از استان رتبه استاد معلمی را کسب کردند.
 
وی افزود: از یک میلیون معلم در سطح کشور 300 هزار نفر به رتبه بندی خودشان اعتراض داشتند؛ ولی این اعتراض ها در شهرستان گرگان بسیار اندک بود.
 
مدرس زاده با اعلام اینکه 90 هزار دانش آموز در سطح شهرستان گرگان تحصیل می کنند، تصریح کرد: از این تعداد 78 هزار نفر در شهر گرگان تحصیل کرده که این امر باعث تراکم بالای کلاس های درسی دانش آموزان شده و تعداد دانش آموران کلاس ها را به 40 نفر رسانده است.
 
وی ادامه داد: تعداد بالای دانش آموزان در کلاس های درس فرصت را از معلمان گرفته و بر روند آموزش دانش آموزان تأثیر منفی دارد.
 
به گفته وی؛ استاندارد سرانه فضای آموزشی در کشور 5/2 درصد، در استان 4/6 درصد و در شهرستان گرگان 4/2 درصد است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • بافق دارای بالاترین میزان تراکم دانش آموزی در استان یزد
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد