Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@14:01:02 GMT

برپایی کارگاه آموزشی روش تحقیق پیشرفته در هنر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۱۹۵۶

برپایی کارگاه آموزشی روش تحقیق پیشرفته در هنر

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از فرهنگستان هنر، کارگاه آموزشی «روش تحقیق پیشرفته در هنر» با حضور احمد پاکتچی، عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق، برگزار می‌شود. این کارگاه روزهای یکشنبه، 10،3 و 17 تیرماه به مدت سه جلسه از ساعت 14 تا 18 برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به نشانی خیابان ولی‌عصر (عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره 1552، فرهنگستان هنر، مراجعه یا با شماره تلفن 66499772 تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان لازم است کتاب مجموعه درس گفتارهایی دربارۀ روش تحقیق عمومی، نوشتۀ احمد پاکتچی، نشر دانشگاه امام صادق را مطالعه کنند.

احمد پاکتچی در سال ۱۳۴۲ در تهران متولد شد. وی عضویت در شورای عالی علمی مرکز دائرة المعارف بزرگ اسلامی، عضو وابسته گروه مطالعات روسیه و اروپای شرقی، مؤسسه مطالعات امریکای شمالی و اروپا در دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی مؤسسه مطالعات روسیه، آسیای مرکزی و قفقاز (ایراس) را در کارنامه خود دارد.

وی علاوه ‌بر کتاب‌ها و مقالات متعددی که به زبان فارسی به نگارش درآورده، به زبان‌های انگلیسی، روسی، قرقیزی، و عربی نیز آثاری را تألیف کرده ‌است. مکاتب فقه امامی ایران پس از شیخ طوسی تا پایگیری مکتب حله،‌ مولد امیرالمؤمنین نصوص مستخرجه من التراث الاسلامی، مایه‌های فلسفی در میراث ایران باستان: پیجویی شاخصه‌ها برای رده‌بندی مکاتب مزدایی، نقد متن،‌ تاریخ حدیث، تاریخ تفسیر، ماهیت علوم قرآن،‌ روش تحقیق عمومی و روش تحقیق با تأکید بر مطالعات اسلامی از جمله کتاب‌هایی هستند که وی تالیف کرده است.

502

فرهنگستان هنر روش تحقیق احمد پاکتچی دانشگاه تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرهنگستان هنر روش تحقیق دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۱۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • فراخوان سی‌ودومین جایزه جهانی کتاب سال منتشر شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل