Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جرایم خشونت‌بار در خیابان‌های لندن همچنان ادامه دارد و شمار افرادی که از آغاز سال جدید در این شهر به قتل رسیده‌اند به 70 نفر رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، جرایم خشونت‌بار در خیابان‌های لندن همچنان ادامه دارد و شمار افرادی که از آغاز سال جدید در این شهر به قتل رسیده‌اند به 70 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال رسانه‌ها از تیراندازی یک فرد نقاب‌دار در «وست یورکشایر» خبر دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها عامل این تیراندازی لحظاتی پس از اقدام به تیراندازی، محل حادثه را با استفاده از یک ون ترک کرده است.

دیلی‌میل نوشت: این تیراندازی تنها یک مورد از خشونت‌های روبه‌افزایش در سراسر انگلیس است.

روز گذشته نیز در یک حادثه جداگانه فردی اقدام به تیراندازی در ایستگاه قطار وودفورد در شمال شرق لندن کرد که در پی این تیراندازی نیروهای پلیس به محل حادثه اعزام و خیابان‌های اطراف نیز مسدود شدند.

این حوادث در حالی روی می‌دهد که خشونت در انگلیس و به خصوص در پایتخت این کشور از آغاز سال جاری میلادی تاکنون افزایش شدیدی داشته است.

بحران خشونت در لندن همچنان در حال افزایش است و ماه مارس برای نخستین بار آمار قتل در لندن از شهر نیویورک که آمار قتل و جنایت بالایی دارد فراتر رفت.

آمار منتشر شده از سوی اداره آمار ملی انگلیس نشان می‌دهد جرایم خشونت‌بار در پایتخت انگلیس در سال ۲۰۱۸ افزایش شدیدی داشته به گونه‌ای که در دو ماه نخست سال جاری این خشونت‌ها ۵۰ قربانی گرفته و در حال حاضر نیز شمار قربانیان به بیش از 70 نفر رسیده است.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس پلیس انگلیس لندن خشونت در لندن چاقوکشی در لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به تهدیدهای لندن مبنی بر اینکه کی‌یف ممکن است با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حملاتی ترتیب بدهد، گفت: در صورت تحقق این امر مسکو حق دارد به تاسیسات انگلیس در اوکراین و خارج از آن کشور حمله کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا اظهار داشت: «در صورت عملی کردن چنین سناریویی، روسیه این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که به آن پاسخ دهد و تاسیسات انگلیسی مستقر در اوکراین و خارج از مرزهای این کشور شامل تاسیسات نظامی، تسلیحات و غیره را هدف قرار دهد.»

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهارات دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس مبنی بر اینکه لندن استفاده از سلاح‌های بریتانیایی برای حمله به خاک روسیه را برای رژیم کی‌یف مشروع می‌داند، «چیزی کاملاً احمقانه» توصیف کرد.

وی در گفت‌وگو با «تاس» تصریح کرد: به یاد دارید که جنجال چگونه شکل گرفت. این بیانیه برای اولین بار در محتوای خبری یک خبرگزاری انگلیس منتشر و پس از گذشت ۲ ساعت از آنجا حذف شد.

زاخارووا افزود: ما بی‌درنگ واکنش نشان دادیم. واکنشی مناسب از طریق کانال‌های دیپلماتیک به جهانیان ارائه و سفیر [لندن] احضار شد. در واقع، روسیه فقط او را برای توبیخ احضار نکرد، بلکه به وضوح به سفیر انگلیس در مورد اظهارات مورد بحث پاسخ داده شد.

کد خبر 751552

دیگر خبرها

  • مسکو: به اخراج وابسته نظامی روسیه توسط لندن پاسخ می‌دهیم
  • انگلیس سفیر مسکو را احضار کرد
  • اتهام لندن علیه مسکو درباره آتش‌افروزی درملک اوکراینی احمقانه است
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • زاخارووا: در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • سپاهان به‌دنبال نهمین برد مقابل استقلال خوزستان
  • ذوب‌آهن به‌دنبال بهبود آمار تقابل با استقلال