Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزادکار سبک وزن قهرمان جهان گفت: مثل سرباز در کشتی هستم و هرکجا کادرفنی و فدراسیون صلاح بدانند حضور خواهم داشت. ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

حسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص اخباری مبنی بر خداحافظی وی از دنیای کشتی  اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد و من هنوز تصمیمی در خصوص آینده نگرفته‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درست است که اکنون به عنوان مربی در اردوی تیم ملی حضور دارم اما این به معنای اتمام دوره کشتی گیری من نیست.

آزادکار سبک وزن قهرمان جهان عنوان کرد: به دلیل مصدومیت و طی کردن دوره نقاهت و رسیدن به شرایط ایده ال باید چند ماه دیگر صبر کنم و پس از آن در صورتی که قادر به کشتی گرفتن باشم قطعا روی تشک خواهم رفت و با توجه به اینکه ٢ سال تا رسیدن به ٣ سال زمان دارم، همچنان در اندیشه قهرمانی هستم.

رحیمی ادامه داد: من مثل سرباز در کشتی هستم و هرکجا کادرفنی و فدراسیون صلاح بدانند حضور خواهم داشت. امروز به عنوان مربی و فردا به عنوان کشتی‌گیر. مهم این است که تیم ایران و پرچم کشورمان سرافراز باشد.

وی گفت: اکنون نیز تجربیات چندین سال خود را در اختیار کشتی گیران می‌گذارم و در کنار آنها نیز در جو و اتمسفر مثبت کشتی حضور دارم تا مصدومیتم بهبود یابد.

انتهای پیام/

R35366/P1435/S3,29/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همان طور که امروز هوشنگ نصیرزاده درگفت و گو با آنا اعلام کرده بود این باشگاه تلاش می کند تا موانع برای حضور یحیی گل محمدی در این تیم برطرف شود و تا زمان حل شدن قطعی این موضوع دستیار پیشنهادی او به تبریز می رود تا کار را آغاز کند.

در همین راستا امروز یحیی گل محمدی به مسئولان باشگاه تراکتور پیشنهاد داده تا با حمید مطهری قرارداد امضا کنند. مطهری فردا همراه هوشنگ نصیرزاده راهی تبریز می شود تا ظهر به بازیکنان معرفی شود. اینکه محمد نصرتی که در این چندروز تیم را تمرین داده در تراکتور بماند یا خیر فردا مشخص می شود. 

طبق پیگیری خبرنگار آنا یحیی گل محمدی هم فردا جلسه نهایی را با مسئولان تراکتور در تهران دارد و تلاش مجموعه تراکتور به این است که با حل برخی موانع حضور گل محمدی در بازی با استقلال در هفته بیست و پنجم لیگ قطعی شود. 

 با حضور مطهری در تیم تراکتور این مربی از کادرفنی تیم ملی جدا شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • غرور تیلور اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند | کامران قاسمپور از پس این کشتی‌گیر بر می آید
  • تیلور غرورش اجازه نمی‌دهد خداحافظی کند
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم