Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@02:56:11 GMT

تذکر صدراعظم نوری در صحن شورای شهر تهران

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۲۶۲۲

زهرا صدراعظم نوری،رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود گفت:پیرو بند "ب" تبصره هشتم بودجه مصوب سال 97 شهرداری تهران، مبنی بر اینکه درآمد حاصل از ردیف 160308 با عنوان "وصول جرایم قانون حفظ و گسترش فضای سبز شهر تهران" صد در صد تخصیص یافته قلمداد میشود و سازمان بوستان ها و فضای سبز مکلف است درآمد مذکور را صرفاً در ردیف 301024572 با عنوان "تملک و احیا باغات با اولویت مناطق 7، 9، 10، 11، 17 و 20" به مبلغ دویست میلیارد ریال هزینه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:بر اساس گزارشهای دریافتی میزان تحقق درآمد حاصل شده از ردیف مذکور طی دو ماه ابتدای سال جاری مبلغ شصت و پنج میلیارد ریال است (که طی بررسی های انجام شده از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران این میزان بیشتر از مبلغ عنوان شده است) مع الوصف با گذشت قریب به سه ماه از سال جاری ،کارسازی لازم جهت تخصیص این درآمد به سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران جهت تملک و احیا باغات با اولویت یاد شده انجام نپذیرفته است.
رییس کمیسیون سلامت،محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران یادآور شد: در صورتی که در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی کلیه درآمد حاصل از عوارض ایمنی ساختمان ها از تاریخ 01/04/96 به طور مستقیم به حساب سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی واریز شده است وتا قبل از تاریخ مورد اشاره ، در سه ماهه اول سال 96 به دلیل عدم واریز مستقیم عوارض موصوف  به حساب سازمان، علیرغم وصول مبلغ دویست و نود و نه میلیارد ریال ، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بهره ای از عوارض مورد وصول نداشته است.
وی تصریح کرد: مبلغ وجه واریزی طی نه ماه ، از تاریخ 01/04/96 تا 29/12/96 مبلغ یک هزار و یکصد و شصت میلیارد ریال بوده است و این مبلغ از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یکصد و نود و هفت میلیارد ریال بوده که مستقیماً به حساب سازمان واریز شده و سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی به میزان دریافتی حاصله در حال انجام مأموریت های محوله است.
این عضو شورا گفت:از آنجا که در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به منظور ایجاد شفافیت و انضباط مالی در لایحه بودجه 97 مصوب شد تمام واحدها ، مناطق ، سازمان ها و شرکتهای تابعه و موسسات وابسته به شهرداری تهران موظفند کلیه منابع درآمدی خود را به طور مستقیم به حساب های درآمدی خزانه شهرداری واریز نمایند،از شهردارمحترم تهران انتظاردارم ضمن تاکید بر شفافیت، سازوکاری اتخاذ نمایند تا درآمد حاصل از عوارض و جرایم موصوف به موقع به سازمان بوستان ها و فضای سبز جهت تملک باغات در مناطق شش گانه  تخصیص یابد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شورای شهر تهران بودجه شهرداری درآمد قانون فضای سبز شهر تهران شورای شهر سازمان آتش نشانی شورای اسلامی شهر تهران لایحه بودجه شهرداری تهران درآمد سلامت شورای شهر تهران تذکر صحن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال