Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:17:33 GMT

نخستین اکران مردمی «ناخواسته» برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۲۶۵۰

نخستین اکران مردمی «ناخواسته» برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، نخستین اکران مردمی فیلم سینمایی «ناخواسته» ساخته برزو نیک نژاد جمعه ۱۸ خرداد با حضور مهتاب کرامتی، ستاره اسکندری، مهرداد صدیقیان، محمد سیدزاده، حبیب اسماعیلی و سید امیر سیدزاده در پردیس سینمایی آزادی برگزار شد.

در این مراسم پیش از اکران فیلم مهتاب کرامتی به حاضران در سالن گفت: مطمئنم سینما برای تان خیلی اهمیت دارد، زیرا در غیر این صورت پس از ۵ روز تعطیلی سینماها شما را اینجا نمی‌دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعا ممنونم و مطمئنم بعد از دیدن فیلم متوجه می‌شوید که «ناخواسته» چه فیلم شریف و زیبایی است.

پس از آن ستاره اسکندری ضمن خوشامدگویی به حضار بیان کرد: خیلی جای امیدواری است که هنوز آدم‌های بافرهنگی هستند که با حضورشان از سینمای مستقل دفاع می‌کنند. خیلی خوشحالم و اصلا انتظار نداشتم پس از چند روز تعطیلی شما را اینجا ببینم. امیدوارم اگر فیلم را دوست داشتید در صفحات مجازی‌تان بنویسید و آدم‌ها را دعوت کنید، زیرا خیلی روزگار سختی است برای سینمای مستقل که تلاش می‌کند هنوز قدری به اندیشه جان بدهد.

در ادامه مهرداد صدیقیان اظهار کرد: حضور بازیگران در اکران‌های مردمی فقط و فقط به احترام شما عزیزان فرهنگ‌دوست است و ما با کمال میل اینجا حضور داریم تا در کنار شما باشیم و از نزدیک حمایت شما از سینمای مستقل را ببینیم و لذت ببریم. باعث افتخار من است که در کنار این ۲ بانو ایستاده‌ام و خیلی خیلی خوشحالم که در «ناخواسته» بازی کرده‌ام چون همان طور که گفتند «ناخواسته» فیلم بسیار شریفی است و امیدوارم که شما هم آن را دوست داشته باشید.

در پایان مهتاب کرامتی گفت: ما به نمایندگی از طرف تک تک عوامل فیلم اینجا هستیم حتما وقتی فیلم را ببینید متوجه می‌شوید که چه کارگردانی، فیلمبرداری درخشان و چه بازی‌های خوبی دارد. امیدوارم از فیلم لذت ببرید.

عکس‌ از علی بیگدلی

کد خبر 4316862 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: برزو نیک نژاد ستاره اسکندری فیلم ناخواسته مهتاب کرامتی مهرداد صدیقیان تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم سینمایی فیلم کوتاه سریال ایرانی انیمیشن کارگردان تئاتر سینمای مستند کنسرت موسیقی خانه تئاتر رادیو رادیو صبا نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ روابط عمومی استانداری گیلان اعلام کرد در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی و لزوم پاسخگویی مدیران استان به مردم گیلان، شهردار کلانشهر رشت، فردا از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح پاسخگوی سوالات و درخواست مردمی خواهد بود.
طبق این اطلاعیه مدیران کل بهزیستی و کمیته امداد گیلان هم از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴ از طریق شماره تلفن ۱۱۱، بی واسطه پاسخگوی مردم استان خواهند بود.

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی