Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی، نمایش «بدن مقدس» و علی مست‌علی «‌نون زنش را بیشتر از مُصدق دوست دارد» را در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه می‌برند. ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، نمایش«بدن مقدس» به نویسندگی عباس جمالی و کارگردانی مهدی محمدی از 27 خرداد ساعت 19 در تماشاخانه انتظامی روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بهروز کاظمی، شبنم عالی، خشایار فراهانی، آرزو مهاجرانی، بهار مشهدی، صبا مهری، شایسته اسدی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است در جریان جنگ جهانی دوم و تجاوز ارتش نازی به خاک فرانسه، راهبه‌های یک کلیسا در یک روستای مرزی در فرانسه در مقابل رئیس کلیسا که همان مادر روحانی است می‌ایستند؛ چراکه او برای تامین امنیت خود و کلیسا اقدام به همکاری با آلمان‌ها کرده است و سعی می‌کنند او را به نسبت به اشتباهاتش آگاه کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از طراح و کارگردان: مهدی محمدی،طراح لباس: شبنم عالی،موسیقی: کیارش عالی،طراح نور: مهدی محمدی،دستیار کارگردان: سعید آرین مجد و مشاور رسانه: مریم رودبارانی.

این نمایش از 27 خرداد تا 14 تیر، هر روز به جز ایام تعطیل و از ساعت 19 به مدت 60 دقیقه روی صحنه می‌رود.

«‌نون زنش را بیشتر از مُصدق دوست دارد» کاری از علی‌ مست‌علی با بازی الهام اخوان، کیانوش جواد اسلامی، نجمه کاظم زاده، حامد کشمیری، کیارش لبانی، محمد علی نجیمی و زنده یاد جمیله شیخی به صورت عکس، سایه و صدا، دیگر نمایشی است که در بازه  27 خرداد تا 14 تیر در انتظامی روی صحنه می‌رود.

عوامل این نمایش عبارتند از تهیه‌کننده: حامد کشمیری، با صدای: ایوب آقاخانی، ستاره پسیانی، محسن کیایی، مدیرتولید: سجاد سلمانپور، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مهرنوش بیگ زاده، طراح صوت و موسیقی: آنکیدو دارش،
طراح صحنه، لباس و آکسسوار: علی مست علی، طراح گریم: سمیه فراهانی، عکاس: ساناز قراملکی، گرافیست: بهنام چارئی، کیمیا بیدار، طراح حرکت: میلاد محمدزاده.

این نمایش  با نگاهی آزاد به رمان «دکتر نون زنش را بیشتر از مصدق دوست دارد» اثر شهرام رحیمیان داستان محسن نون، معاون و مشاور آقای مصدق بعد از کودتای 28 مرداد است که دیگر زنش را دوست ندارد.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال و یا گیشه تماشاخانه استاد انتظامی به آدرس:خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر،  مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط خانه هنرمندان تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانه هنرمندان تئاتر خانه هنرمندان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۲۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران در باغ موزه نگارستان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های «تا صد سالگی»، پس از همایش «آینه‌دار دوران» برای نکوداشت استاد باستانی پاریزی طراحی شده است؛ «آینه‌دار دوران» عنوان برنامه‌های بزرگداشت استاد باستانی پاریزی است که ۷ سال قبل همزمان با روز معلم فعالیت‌هایش آغاز شد.

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران، هفتم خرداد ماه در باغ موزه نگارستان با افتتاح یک سالن به نام این نویسنده و استاد تاریخ  همراه خواهد بود.

در این سالن آثار اهدایی هنرمندان با موضوع باستانی پاریزی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در این روز برنامه خلق ۱۰۰ تصویر با موضوع زندگی و آثار محمد ابراهیم باستانی پاریزی توسط ۱۰۰ تصویرگر آغاز می‌شود. قرار است در تولد این نویسنده تصاویر به نمایش گذشته شود.

قرار است از آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» در خرداد ماه ۱۴۰۳ تا صدمین سال تولد این ادیب در دی ماه ۱۴۰۴، سلسله برنامه‌هایی به نام و برای او برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند