Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه‌ی شورای معاونان بنیاد استان از حضور مردم ولایتمدار به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین در راهپیمایی روز قدس تشکر و قدردانی کرد.
وی گفت: امسال مردم همیشه در صحنه استان قزوین حضور بی‌نظیر در راهپیمایی روز قدس داشتند که فریاد آزادی خواهان ملت تحت ستم فلسطین در سطح جهان را طنین‌انداز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: حضور آحاد جامعه در راهپیمایی روز قدس نشان داد علیرغم مشکلات اقتصادی، مردم ما بصیر و هوشیارند و در مقاطعی که کشور نیاز دارد حضور گسترده‌ی خود را به نمایش می‌گذارند.
این مسوول افزود: همچنین حضور گسترده‌ی مردم در راهپیمایی یاد شده نشان داد که آنها همچنان پشتیبان انقلاب و نظام‌اند و به حقانیت جمهوری اسلامی اذعان دارند.
حقایق‌پور بر راه‌اندازی میز خدمت در بنیاد شهرستان‌های استان و انتخاب کارکنان توانمند برای پاسخگویی به جامعه هدف تاکید کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: راه‌اندازی میز خدمت گامی مهم در جهت ارایه‌ی خدمات بهتر، بیشتر و به هنگام برای جامعه هدف می‌باشد.
در جلسه فوق همچنین پیرامون برنامه‌ریزی کارشناسانه جهت اجرای طرح دیدار با همه‌ی بازماندگان شهدا در طول ایام برگزاری کنگره‌ی ملی 3 هزار شهید استان قزوین بحث و تبادل‌نظر شد و نتایج لازم اتخاذ گردید.
1003/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۲۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» ظهر جمعه با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، مسؤولان لشگری و استانی و اقشار مختلف مردم انقلابی کرج پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام و المسلمین رضایی امام جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر (ع) به خاک سپرده شد.

پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» پس از سال‌ها دوری از وطن، تفحص و شناسایی شد. این شهید والامقام متولد چهارم اردیبهشت ماه ۱۳۴۳، یکم مهر سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمد و سال‌ها پیکر مطهرش جاویدالاثر بود.

کد خبر 6095827

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد
  • راهپیمایی همدانی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین
  • پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» در کرج تشییع و تدفین شد