Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی روز یکشنبه در بازدید از سازمان هواشناسی استان اظهار داشت: امروزه کشورهای مختلف با بکارگیری جدید ترین امکانات و دستگاه های هواشناسی می توانند شرایط آب و هایی کشور خود را در بازه های زمانی مختلف رصد کنند.

وی تاکید کرد: این رایط باعث می شود بتوانند برای آینده فعالیت های اقتصادی خود برنامه ریزی مدون و بلند مدت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار ایلام یکی از مهم ترین نیازهای این حوزه را ایجاد پژوهشگاه هواشناسی دانست و گفت: این مرکز می تواند تغییرات فصلی به ویژه از نظر میزان بارندگی را تعیین کند تا بتوان از این طریق برای حوزه کشاورزی و همچنین تامین آب برنامه ریزی کرد.

کرمی همچنین خواستار اتصال سازمان هواشناسی به فیبر نوری و انجام مکاتبات لازم در خصوص ایجاد پژوهشگاه هواشناسی شد.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به تغییرات اقلیمی و آب و هوایی در جهان و لزوم مدیریت منابع و برنامه ریزی، تصریح کرد: برای برنامه ریزی و مدیریت تغییرات آب و هوایی در استان باید پژوهشگاه هواشناسی در استان ایجاد شود.

وی اضافه کرد: باید با استفاده از ظرفیت بازآفرینی اعتبارات نسبت به تأمین اعتبار و ایجاد و تجهیز مرکز و پژوهشگاه هواشناسی در استان اقدام کنیم.

کد خبر 4316970

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد کرمی استانداری ایلام هواشناسی ایلام راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شب قدر شیراز خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال

به گزارش صدای ایران از ایرنا، عبدالرسول پورعباس امروز (سه شنبه) در حاشیه مراسم نکوداشت استاد نمونه کشوری در گفتگو با خبرنگاران در مورد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در اردیبهشت ماه جاری اظهار داشت: کنکور ۱۴۰۳ یکی از ایمن‌ترین آزمون‌های سراسری بود و با صحت کامل برگزار شد. واقعا مردم خیلی خوب با سازمان سنجش همراهی کردند و فریب بازی شبکه‌های زیرزمینی را که داوطلبان را اغفال می‌کنند، نخوردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۵ مورد تقلب در ابتدای جلسه آزمون روز پنجشنبه صبح (۶ اردیبهشت) شناسایی شد که داوطلبان تلاش کرده بودند دستگاه‌های الکترونیکی با خود داخل جلسه ببرند که در لحظه شناسایی شدند.

پورعباس گفت: این دستگاه‌ها در حد دستگاه‌های جاسوسی و پیچیده بود ولی تلاش‌های ما در مسیر اعمال امنیت به ثمر نشست. این افراد به نیروی پلیس امنیت تحویل داده شدند.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور بدون اشاره به اینکه داوطلبان از کدام شهرستان‌ها یا استان‌ها بودند، گفت: این افراد به هیات‌های بدوی و هیات‌های تجدیدنظر ارجاع می‌شوند و معمولا برای این داوطلبان محرومیت کمتر از پنج سال نداریم.

وی در مورد زمان برگزاری مجدد آزمون سراسری نوبت اول برای آن دسته از داوطلبان سیل‌زده روز پنجشنبه گذشته نیز توضیح داد: آزمون فقط صبح روز پنجشنبه برای این شهرستان دوباره برگزار می‌شود.


دیگر خبرها

  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی