Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@04:15:18 GMT

داوری آثار دومین دوره کتاب سال یزد آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۳۲۳۰

داوری آثار دومین دوره کتاب سال یزد آغاز شد

به گزارش ایکنا از یزد به نقل از ارشاد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از آغاز داوری آثار دومین دوره کتاب سال یزد (جایزه ویژه شهید صدوقی) خبر داد و اظهار کرد: 430 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان این مراسم 14 تیرماه سال جاری به مناسبت روز قلم و ایام شهادت مرحوم آیت الله صدوقی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جوادیان زاده گفت: دومین دوره کتاب سال یزد (جایزه ویژه شهید صدوقی) با هدف یزد‌شناسی و تقدیر از آثار مرتبط با استان یزد راه‌اندازی شده که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با همکاری موسسه خانه کتاب در تهران و مشارکت خانه فرهنگ شهید صدوقی(سومین شهید محراب) این مراسم را برگزار می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد مهمترین هدف این دوره را شناسایی و معرفی کتاب های برتر، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب، معرفی و توسعه هویت فرهنگی، حمایت از ناشران، نویسندگان و پدیدآورندگان اعلام کرد.

جوادیان زاده گفت: جایزه کتاب سال استان یزد یادمان شهید آیت الله صدوقی براساس رویکرد توسعه فرهنگی-اجتماعی بنا نهاده شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۳۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ زارع گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.
سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد