Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@03:32:08 GMT

سایت‌های ازدواج به کمک داعش آمدند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۳۴۱۵

مرکز ارتباطات "صواب" نسبت به فریب دختران از طریق سایت‌های ازدواجی که توسط داعش اداره می‌شوند، هشدار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتشار یافته"صواب"، مرکز ارتباطات مشترک آمریکایی – اماراتی نسبت به شیوه‌های فریبی که داعش برای جلب نظر دختران از طریق سایت‌های ازدواج به کار می‌گیرد، هشدار داد و اعلام کرد، این گروه تروریستی به دخترانی که از همه ملیت‌ها به این گروه می‌پیوندند وعده ازدواج و یک زندگی جدید می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرکز از طریق توئیت‌هایی هشدار داد، داعش به تجارت انسان و به صورت مشخص دختران کم سن و سال پرداخته و از آنها به عنوان منبع درآمدی برای خود استفاده می‌کند.

مرکز صواب نخستین کمپین خود را پیرامون "اوضاع زن در سایه داعش" در ماه نوامبر ۲۰۱۵ با هدف افشای حقیقت رفتار بد با زن از سوی این گروه تروریستی و دروغ‌هایی که برای به خدمت گرفتن زنان می‌گوید، راه‌اندازی کرد.

این مرکز ابتکارعمل برای مقابله با فعالیت‌های داعش در اینترنت و مشخصا فعالیت‌هایش در کانال‌های شبکه‌های اجتماعی است.

مرکز مذکور در حال توسعه گفتمان در مقابل گفتمان داعش است و کمپین‌ها و اطلاع‌رسانی‌هایی برای افشای دروغ‌های این گروه تروریستی راه‌اندازی کرده است.

منبع: ایسنا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد

دادستان مرکز استان گلستان از بازداشت سرشبکه هرمی ترینوست (Treenvest) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمود اسپانلو از بازداشت سرشبکه هرمی ترینوست (Treenvest) خبر داد و گفت: متهم به صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارزدیجیتال، ترغیب به سرمایه گذاری و عضویت در سایت ترینوست (Treenvest) می‌کرد.

وی افزود: این شرکت برای جلب اعتماد قربانیان، در چند مرحله سود به آنان پرداخت می‌کرد، اما پس از گذشت چند ماه، خبری از پرداخت سود و اصل پول نبود.

اسپانلو گفت: تاکنون 100 نفر شکایت خود را در دادسرای گنبدکاووس ثبت کرده اند و سرشبکه این شرکت هرمی در گندکاووس نیز به اتهام کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع با صدور قرار بازداشت موقت، در زندان است.

دادستان مرکز استان گفت: تحقیقات برای ابعاد این پرونده و برآورد میزان زیان قربانیان در دادسرای این شهرستان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • دهه شصتی های متاهل، تجلیل شدند
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • سرشبکه هرمی سایت غیرقانونی ارز دیجیتال ترینوست بازداشت شد