Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - سلیمان توکلی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بيست و نهمين سالگرد ارتحال حضرت امام خميني (ره) از بيت تاريخي بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي در شهرستان خمين بازديد کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در سفر يک روزه خود به استان مرکزي، پيش از بازديد از شعب بانك در استان با حضور در بيت قديمي امام خميني (ره) ضمن تجديد پيمان با آرمان هاي امام راحل از بخش هاي مختلف آن بازديد كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در این بازدید، علی طبلشی رئيس اداره کل پشتيباني و حسين آبادي مديرشعب استان مرکزي نيز حضور داشتند.

شایان ذکر است، بیت تاریخی امام خميني (ره) در محله سه پل شهر خمين و در شمال رودخانه اين شهر واقع شده که با قدمتي ۲۰۰ ساله، به شماره ‎۱۷۴۶ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است، امام خمینی ۲۰ جمادي الثاني ۱۳۲۰ قمري، مطابق با ۳۰ شهريور ۱۲۸۱ شمسي در شهرستان خمين متولد شد و تا سن ۱۶ سالگي در اين خانه زندگي کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه مهر بیت امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۳۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری

علی خطیر و اعضای هیات مدیره به طور قطع تا پایان فصل به کارشان در این باشگاه ادامه می‌دهند. با این حال قرار است در پایان فصل تیم هیات مدیره باشگاه استقلال به طور کامل تغییر کند، اما گفته می‌شود شانس باقی ماندن علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه بسیار زیاد است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین رشد منابع را رقم زد
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم