Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان از لغو پرواز امروز همدان- تهران خبر داد و گفت: تا کنون 13 پرواز همدان- تهران به علت کمبود مسافر کنسل شده است.

مهدی افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرواز همدان- تهران به علت عدم استقبال همدانی‌ها در آستانه لغو قرار گرفته به‌طوریکه اگر این روال تا بعد از ماه مبارک رمضان ادامه یابد، این پرواز از سوی شرکت هواپیمایی ایران‌ایر لغو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به مهلت 2 ماهه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به فرودگاه همدان، یادآور شد: این شرکت به همدان فرصت 2 ماهه داده تا حداقل 50 درصد ظرفیت را پر کند اما متأسفانه استقبال خوبی از سوی همدانی‌ها شکل نگرفته و از 18 فروردین تا کنون 13 پرواز لغو شده است.

وی با بیان اینکه مدیریت فرودگاه، استاندار و نمایندگان همدان پیگیر حفظ پرواز همدان-تهران هستند، افزود: سرنوشت این پرواز فعلا مشخص نیست و باید صبر کرد تا دید بعد از ماه رمضان پرواز چگونه انجام می‌‎شود.

افتخاری علت عدم استقبال مردم از پرواز همدان- تهران را بالا بودن قیمت عنوان و اظهار کرد: قرار بود قیمت بلیط این پرواز 80 تا 82 هزار تومان باشد اما تا 114 و 140 هزار تومان هم رسیده است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه همدان تأکید کرد: علت اصلی نبود استقبال از پرواز همدان- تهران بالا بودن قیمت است و تا کنون این پرواز تأخیری نداشته است.

وی با اشاره به اینکه پرواز همدان- تهران هر روز هفته به جز روزهای پنجشنبه و جمعه صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برنامه  پرواز همدان- تهران به طور زیرنویس توسط صداوسیما به مردم استان اعلام می‌شود و از طرفی با همکاری شهرداری بنرهایی در سطح شهر برای تبلیغات نصب شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام ایران ایر پرواز همدان تهران منطقه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس