Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-28@21:01:44 GMT

بدتر از فیلم‌های مستهجن!

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۴۳۷۳

بدتر از فیلم‌های مستهجن!

خرداد: در حاشیه اظهارنظر علیرضا پناهیان درباره اخبار مایوس کننده، احمدرضا کاظمی این فتوطنز را در قانون منتشرکرد.

برای مشاهده بهتر، روی تصویر کلیک کنید

6060


برچسب ها: علیرضا پناهیان ، اخبار مایوس کننده ، فتوطنز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خرداد

کلیدواژه: علیرضا پناهیان اخبار مایوس کننده فتوطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۴۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...

علیرضا جهانبخش در ثانیه های پایانی بازی قطر شوتی فنی زد که با بدشانسی به تیر دروازه خورد

طرفداری | تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی دراماتیک و نفس‌گیر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، با نتیجه 3 بر 2 مغلوب قطر میزبان شد و از رسیدن به فینال بازماند.

در این بازی که تا ثانیه‌های پایانی با هیجان دنبال می‌شد، علیرضا جهانبخش در آستانه رقم زدن یک بازگشت رویایی برای ایران بود، اما ضربه او در دقیقه 12+90 به تیرک عمودی دروازه قطر برخورد کرد و ایران با حسرت، از رسیدن به فینال بازماند.

ایران در این بازی با گل سردار آزمون در نیمه اول پیش افتاد، اما قطر با درخشش اکرم عفیف، دو گل در نیمه اول به ثمر رساند و بازی را به سود خود برگرداند.

در نیمه دوم، علیرضا جهانبخش با پنالتی، کار را به تساوی کشاند، اما ایران در بدترین موقع ممکن، گل سوم را از قطر دریافت کرد.

در ادامه، اخراج شجاع خلیل‌زاده در وقت‌های تلف شده، کار را برای ایران سخت‌تر کرد و در نهایت، ضربه جهانبخش در ثانیه‌های پایانی به تیرک دروازه برخورد کرد تا ایران با حسرت، از جام ملت‌ها کنار برود.

اگر شوت جهانبخش در دقیقه 14+90 وارد دروزاه قطر می شد، بازی به وقت های اضافه می کشید و شاید پنالتی ها رقم زننده برنده بازی بودند. در هر صورت این شوت به تور دروزاه قطر نرسید تا عنابی ها در خانه به فینال صعود کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • عکس| یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • در کنسرت‌های نوروزی علیرضا طلیسچی چه گذشت؟
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • (عکس) امضای جهانبخش بر روی پای دختر هلندی!
  • چه می‌شد اگر شوت جهانبخش به قطر تبدیل به گل می‌شد؛ چی می‌شد اگه ...
  • ۲ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی
  • (تصاویر) کنسرت نوروزی علیرضا قربانی
  • عکس/ آخرین کنسرت نوروزی علیرضا قربانی
  • علیرضا افتخاری با تعدادی از شاعران به «سرزمین شعر» می‌آیند
  • علیرضا رضایی از لیست نساجی کنار گذاشته شد