Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@04:18:12 GMT

ترکیب تیم‌های اعزامی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۴۹۱۵

ترکیب تیم‌های اعزامی مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چهارمین دوره رقابتهای بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا در مالزی برگزار می شود که دو تیم دانشگاه تهران و پیام نور در بخش پسران و در بخش دختران برای اولین بار دو تیم از دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور در این رقابت ها شرکت خواهند کرد، به همین منظور ترکیب دو تیم دختران و پسران دانشگاه پیام نور اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان دومین مرحله اردو آماده سازی تیم بسکتبال بانوان پیام نور که به میزبانی دانشگاه پیام نور قزوین برگزار شد، ناهیده اسدی، ریحانه برزگری ، الناز سیاهی و مائده جعفری بازیکنانی هستند که به مربیگری سارا صادق وسرپرستی حسن نائبی در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

همچنین تیم پسران با ترکیب ابراهیم بیگی هرچگانی، شایان پورکاوه، علی اله وردی، رضا زارعی و به مربیگری محمد رضا اسلامی و سرپرستی علیرضا آبرود عازم این رقابت ها خواهند شد.تیم های برتر این مسابقات جواز حضور در رقابت های لیگ جهانی بسکتبال 3 در 3 دانشجویان جهان را به دست می آورند.چهارمین دوره رقابت های بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا 20 تا 23 تیر امسال در کوالامپور برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی بانوان بسکتبال 3 در 3 دانشجویان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ ملی چوگان مشخص شد

اولین دوره لیگ ملی چوگان پس از انجام رقابت‌ها در سال ۱۴۰۲ با قهرمانی تیم کانون چوگان به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، اولین دوره لیگ ملی چوگان پس از انجام رقابت‌ها در هفده هفته در سال ۱۴۰۲ به کار خود پایان داد.

در لیگ ملی چوگان ایران ۹ تیم از سراسر کشور حضور داشتند که پس از انجام دیدارها در تهران و استان‌های دیگر به اتمام رسید.

در نهایت، باشگاه کانون چوگان با کسب ۳۶.۲۵ امتیاز، باشگاه نیروی زمینی ارتش (نزاجا) با کسب ۲۳.۷۵ امتیاز و باشگاه نوروز آباد با کسب ۲۱ امتیاز جایگاه اول تا سوم را بدست آوردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزییات تعطیلی‌های سراسری ورزش ایران از ۲۱ اسفند بودجۀ ۱۵۰ میلیاردی برای فدراسیون‌های ورزشی/ بیشترین سهم برای فدراسیون کُشتی

دیگر خبرها

  • استقبال گروه بهمن به عنوان حامی تیم ملی تکواندو از رقابت های کسب سهمیه المپیک
  • تیم مراغه قهرمان بسکتبال زیر ۱۴ سال پسران آذربایجان شرقی
  • ترکیب استقلال مقابل هوادار مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس و پیکان مشخص شد
  • ترکیب تیم‌های سپاهان و گل‌گهر اعلام شد
  • ترکیب سپاهان و گل‌گهر سیرجان مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای تقابل با پیکان مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای مصاف با پیکان مشخص شد
  • قهرمان لیگ ملی چوگان مشخص شد
  • تجلیل از بازیکنان تیم بسکتبال با ویلچر دانشگاه آزاد