Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@23:03:17 GMT

سریال هایی که اجازه بازپخش ندارند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۵۰۳۳

سریال هایی که اجازه بازپخش ندارند

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ به رغم اینکه تلویزیون در سال های اخیر تکرار خیلی از سریال های تلویزیونی را روی آنتن فرستاده است و اتفاقا کیفیت و حس نوستالژیک این مجموعه ها باعث شده است که این مجموعه های تلویزیونی در شبکه های مختلف از جمله آی‌فیلم و نمایش با بازخورد هم مواجه شوند، اما با این حال هستند مجموعه هایی که به رغم موفقیت در زمان پخش مجوز پخش مجدد را به دلایل مختلف ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش تکراری بسیاری از سریال‌های تلویزیونی جدا از اینکه به پر کردن آنتن کمک می کند، جدا از اینکه تفاوت تولیدات گذشته و امروز را نمایان می سازد، جدا از اینکه فرصتی است تا سازندگان، نویسندگان، بازیگران، کارگردانان و ... تفاوت امروز و گذشته خودشان را ملاحظه کنند، فرصتی است که مدیران سازمان صداوسیما نیز به لحاظ کیفی و کمی تولیدات را در گذشته و امروز رصد کنند و روی آن تحلیلی داشته باشند.

نکته جالب اینکه در این اسنا بسیاری از سریال ها به دلایلی پخش مجدد نمی شوند. حضور بازیگران ممنوع‌التصویر (سریال نرگس)، محتوای سریال (تاثریا) و اخیرا مشخص شده است که سریال (علی البدل) هم به لیست این مجموعه ها که تکرار ندارند اضافه شده، هنوز دلیل عدم پخش سریال «علی البدل» مشخص نیست.

پیروز قهرمانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون صدا و سیما بعضی خط تلویزیونی سریال سیما بازیگر کارگردان تهیه کننده خط قرمز نوستالژیک مجتبی احمدی پیروز قهرمانی سریال علی البدل سریال نرگس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی گفت: در راستای عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.
آقای پهلوانیان افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه سه مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.
آقای قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی گفت: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.
وی با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، افزود: در استان فارس در دو بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




دیگر خبرها

  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • اختلاف علنی رئیس فدراسیون و مجری تلویزیونی؛ دبیر با پیمان یوسفی دست نداد! / فیلم
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون