Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزارى صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ در سومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان بخش خصوصى تیم بیمارستان امام رضا با نتیجه ٦ بر ٣ تیم تولید روى هرمزگان را شکست داد و قهرمان شد.
اما در سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارمندان دولت تیم بنیادمسکن هرمزگان با برترى ٣ بر ٢ برابر تأمین اجتماعى استان بعنوان قهرمانى دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات با حضور ١٧ تیم در دو بخش خصوصى و دولتى در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معرفی تیم های برتر فوتسال کارمندان جام رمضان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد تخلفات مالی کارمندان

تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری به منظور شناسایی و مقابله با تخلفات مالی کارمندان دولت منعقد شد.

به گزارش ایسنا، وزارت اقتصاد اعلام کرد: کارمندان دولت که در هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان اداری به جرایم مالی و جرایم منشا پولشویی محکوم و رای قطعی گرفته‌اند به عنوان اشخاص پرریسک، تحت مراقبت و در صورت لزوم تحت محدودیت‌های اشخاص مظنون به پولشویی قرار خواهند گرفت و از طرف دیگر اشخاص مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی  شده‌اند از طرف مرکز اطلاعات مالی به هیات‌عالی نظارت بر تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

به منظور شناسایی و مبارزه موثر و اثربخش‌تر با مفاسد و تخلفات اداری کارکنان دولت، تفاهم‌نامه‌ همکاری و تبادل اطلاعات به امضای هادی خانی، معاون وزیر اقتصاد و رئیس مرکز اطلاعات مالی و علی دستافر، دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری در آخرین روز اداری سال ۱۴۰۲ منعقد شد.

هدف از این تفاهم‌نامه شناسایی کامل‌تر و دقیق‌تر و همچنین رسیدگی موثرتر به جرایم و تخلفات کارکنان دولت در ارتباط با مفاسد مالی و پولشویی است که از طریق تبادل اطلاعات کارمندان دولت که مظنون، متهم یا مرتکب تخلفات مالی و پولشویی هستند انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روزهای ناخوش احوال نماینده فوتسال قم
  • رصد تخلفات مالی کارمندان
  • تیم وکلای فرهنگ قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال جام وکیل مدافع
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • بزرگترین جام رمضان کشور در مشهد آغاز شد
  • برگزاری سومین دوره مسابقات جام رمضان مشهد پرشورتر از گذشته
  • معرفی تیمهای برتر مسابقات والیبال بانوان کانون وکلای اصفهان
  • پدافندهوایی کشور از قدرت‌های برتر در سطح منطقه است
  • آغاز مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان مهر