Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@03:25:01 GMT

بازیگر معروف سینما درگذشت +عکس ها

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۰۸۵۴۳۰

رکنا: یونیس گیسون بازیگر سرشناس سینمای بریتانیا در ۹۰ سالگی درگذشت.

یونیس گیسون بازیگر Actor دو فیلم نخست از فیلم‌های مشهور «جیمز باند» در ۹۰ سالگی از دنیا رفت.

خبر درگذشت او در حساب کاربری توییتر او منتشر شد و همزمان تهیه‌کنندگان «جیمز باند» در این باره بیانیه‌ای منتشر کردند.

در بیانیه تهیه‌کنندگان «جیمز باند» می‌خوانیم: «با اندوه بسیار دریافتیم که یونیس گیسون بازیگر نقش سیلیویا ترنچ در فیلم‌های «دکتر نو» و «با عشق از روسیه» از دنیا رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صمیمانه به خانواده‌ او تسلیت می‌گوییم.»

گیسون سال ۱۹۲۸ در بریتانیا به دنیا آمد و از دهه ۵۰ میلادی با بازی در فیلم‌هایی مثل «انتقام فرانکشتاین» روی پرده سینِما رفت. او در سال ۱۹۶۲ در نخستین فیلم از مجموعه «جیمز باند»‌ با عنوان «دکتر نو» جلوی دوربین رفت و با شان کانری همبازی شد.

او در فیلم بعدی با عنوان «از روسیه با عشق»‌ هم جلوی دوربین رفت و قرار بر این بود که کاراکتر او در این سری فیلم‌ها همانند جیمز باند تکرار شود اما گای همیلتون کارگردان «پنجه طلایی» این ایده را نپسندید و او پس از دو فیلم از این مجموعه کنار رفت.

این بازیگر پس از موفقیت فیلم‌های نخست «جیمز باند» از سینِما دور شد و در عرصه تلویزیون به کارش ادامه داد. از سریال‌هایی که گیسون در آن‌ها ایفای نقش کرده است می‌توان به «انتقام‌جویان» اشاره کرد.

 

من با رسول مرد همسایه همخوابی کردم! /  او از من خواست هووی جوانم را هم به خلوتگاهش ببرم!+ عکس

تجاوز وحشیانه مدیر منحرف مدرسه به دانش آموز 14 ساله/ او خانم معلم جوان را هم باردار کرده بود + عکس

مست بودم و در اتاق خواب به درخواستم توجه نکرد، با چاقو او را کشتم! + عکس

تجاوز به دو مرد که آرایش دخترانه داشتند! / ما را به یک زیر زمین بردند+ عکس

قتل مرموز دانش آموز کلاس دهمی در سرویس بهداشتی

دردسر دوستی پسر دبیرستانی با زن بی حیا + عکس و گفتگو

سقوط مرگبار مرد بدهکار هنگام جلب / در شهرک غرب تهران رخ داد

آخرین خبر از پرونده ناظم منحرف دبیرستان معین تهران

داماد نمک نشناس تهرانی زن صیغه ای هم داشت! + عکس

اعتراف تلخ دانش آموز 12 ساله مشهدی که مشروب به مدرسه برده بود!

زن صیغه ای تن به خواسته شوهر بی حیایش داد! / دوست شوهرش هم دستگیر شد + عکس

مرگ مرموز 3 زن در تهران / از مرگ مشکوک در سرویس بهداشتی تا سقوط از ساختمان در پاسداران

زن جوان کودک یک روزه ای را از بیمارستان دزدید / حالا این دختر 8 ساله است! + عکس

دستگیری مردان آلومینیومی در مرز ترکیه + عکس

دستگیری نصاب ماهواره هنگام تجاوز به پسر تهرانی در پشت بام + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت بازیگر Actor فیلم موفقیت بریتانیا عکس سینما بازیگر درگذشت عکس حوادث مرد فیلم قتل ایران تجاوز جوان خانواده تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»

تلسکوپ فضایی جیمز وب (JWST) تصاویر فوق‌العاده واضحی از سحابی سر اسب که یکی از نمادین‌ترین اجرام آسمانی زمین است، ثبت و منتشر کرده است.

به گزارش ایسنا، تلسکوپ فضایی جیمز وب، قدرتمندترین تلسکوپی است که تا به حال در مدار سیاره ما قرار گرفته و توانسته جزئیات سحابی سر اسب را که به نام بارنارد ۳۳ نیز (Barnard ۳۳) شناخته می‌شود، ببیند که پیش از این هرگز آشکار نشده بود و برخی از مناطق را در نوری کاملا جدید نشان می‌دهد.

تصاویر جدید، سحابی سر اسب را به صورت امواج متلاطم گازی نشان می‌دهد که از سمت غربی اوریون B که یک ابر مولکولی ستاره‌ساز در فاصله ۱۳۰۰ سال نوری از زمین در صورت فلکی شکارچی قرار دارد، دیده می‌شود.

سحابی سر اسب یک ابر در حال فروپاشی از گاز متراکم و خنک است که توسط یک ستاره جوان داغ که در لبه سمت چپ بالای آن جاسازی شده است، روشن می‌شود. ساختار اسب مانندی که این سحابی را بسیار متمایز می‌کند، به دلیل فرسایش گاز سبک‌تر ایجاد شده است. این فرایند یک ستون ضخیم از گاز و غبار متراکم به جا گذاشته است که فرسایش آن سخت‌تر است.

دانشمندان تخمین می‌زنند که در حدود پنج میلیون سال، این ستون از ماده متراکم‌تر از بین خواهد رفت.

ابزار دوربین مادون قرمز نزدیک (NIRCam) جیمزوب توانست بخش کوچکی از سحابی سر اسب را از نمای نزدیک ثبت کند. این امر باعث می‌شود که به صورت دیواری منحنی از گاز و غبار ضخیم و دودی با ستارگان و کهکشان‌های دوردستی که روی آن قرار دارند، ظاهر شود.

دوربین اصلی دیگر جیمز وب نیز توانست تصویری خیره‌کننده از بخشی از سحابی سر اسب بگیرد. بخش کوچکی از سحابی بیش از نیمی از این تصویر را با دود غلیظ سفید و آبی پر می‌کند که با حفره‌های تاریک مشخص شده است.

سحابی سر اسب یک منطقه تحت سلطه فوتون (PDR) است؛ منطقه‌ای از فضا که در آن ستاره‌های جوانِ پرجرم گاز و غبار بین ستاره‌ها را گرم می‌کنند. این ابر‌های سرد بین گاز‌های یونیزه داغ‌تر نزدیک به ستاره‌های تازه متولد شده وجود دارند. در مناطق تحت سلطه فوتون‌ها، این ستارگان با انتشار نور فرابنفش خود بر شیمی این گاز و غبار تأثیر می‌گذارند.

این مناطق بین ستارگانی یافت می‌شوند که گاز به اندازه کافی متراکم است که در برابر یونیزاسیون مقاومت کند، اما هنوز آنقدر متراکم نیست که اجازه عبور نور فرابنفش را بدهد.

مطالعه نور منطقه تحت سلطه فوتون‌ها به دانشمندان اجازه می‌دهد تا نحوه تکامل ماده بین ستاره‌ای و فرآیند‌های شیمیایی که این تکامل را تعریف می‌کنند، مطالعه کنند.

این حقیقت که سحابی سر اسب نسبتا نزدیک به زمین است، به این معنی است که این مناطق محیطی ایده‌آل برای اخترشناسان برای انجام این تحقیقات، تعیین ساختار منطقه تحت سلطه فوتون و مطالعه برهم‌کنش‌های تابش و شیمی در فضای بین‌ستاره‌ای است.

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • پل آستر نویسنده معروف آمریکایی درگذشت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما (فیلم)
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم