Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح یکشنبه در جلسه درس اخلاق در مسجد امام حسن مجتبی (ع) بوشهر اظهار داشت: نماز اول وقت به صورت مکرر تاکید شده است و باید از فضیلت‌های نماز اول وقت بهترین بهره را ببریم.

وی با اشاره به تاکید حضرت علی(ع) بر استقرار عدالت در جامعه اسلامی، اضافه کرد: زمانی که حضرت علی(ع) زمام امور را در دست گرفت به جای اینکه به او کمک کنند تا حکومت اسلامی در مسیر توسعه و پیشرفت قرار بگیرد، خواص و عوام از ایشان مطالبه کردند و خواسته‌های شخصی خود را مطرح کردند و سه جنگ بزرگ را به ایشان تحمیل کردند و ترور در دستور کار این افراد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی به معنای حکومت همه مسلمین است و همه باید کمک کنند تا این حکومت اسلامی در مسیر صحیح خود به توسعه و پیشرفت دست یابد.

وی به مشکلات آب در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: اگر انسان جلوی اسراف را بگیرد و مقدار کمی در مصرف آب صرفه‌جویی کند، همین خدمت به حکومت اسلامی و کمک به مردم برای عبور از مشکلات است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به فشارها و مشکلات اقتصادی بیان کرد: مسئول اقتصاد و مسائل اجرایی یک مملکت رئیس جمهور و دولت است، ولی همه باید کمک کنند تا بار به مقصد برسد و مشکلات کمتری را شاهد باشیم.

وی افزود: در زمان امیرالمومنین هم همین مشکل بود و وقتی که آن حضرت حرفی می‌زد، مردم به خوبی عمل نمی‌کردند و همین موضوع باعث رنج آن حضرت می‌شد و خواص بی‌بصیرت مانع‌تراشی می‌کردند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: جامعه‌ای که از ولایت فاصله می‌گیرد، با مشکلات بسیار زیادی روبرو می‌شود. برخی از اصحاب حضرت علی(ع) فریب خوردند و آن حضرت را یاری نکردند و مشکلات بیشتری را برای ایشان ایجاد کردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: همه مسئولان کشور از جمله رئیس جمهور و مجلس و قوه قضائیه باید تابع مقام معظم رهبری باشند و هر کسی که کوچکترین فاصله‌ای گرفت باید بداند که از جاده خارج شده و مشکلاتی را متوجه کشور و مردم می‌کند.

کد خبر 4317019

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر راهپیمایی روز قدس بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی ماه مبارك رمضان روز جهانی قدس مشهد شهرکرد گرگان یاسوج شب قدر شیراز خطبه های نماز جمعه امام خمینی ره سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۰۸۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن

تین نیوز

مدیرعامل کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان گفت: دومین قطار ترانزیتی افغانستان بعد از تخصیص لکوموتیو کنسرسیوم برای خروج از کشور امکان حرکت دارد که در ادامه مشروط به همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اداره راه آهن افغانستان در شبکه ایکس اعلام کرده است که، دومین قطار ترانزیتی افغانستان از مسیر ایران به مقصد ترکیه آماده ی حرکت است.

این اداره با اشاره به همکاری کشورهای همسایه افغانستان آورده است: ما علاوه بر انتقال کالاها، قلب ها را نیز به یکدیگر متصل می کنیم.

این در حالی است که، اولین قطار ترانزیتی افغانستان به مقصد ترکیه در ایستگاه شمتیغ متوقف شده است.

در خصوص این موضوع «مصطفی رضایی» مدیرعامل کنسرسیوم توسعه ریلی افغانستان به ایراف گفت: پس از این که اولین قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه به دلیل ناهماهنگی شرکت راه آهن دو هفته در مرز شرقی کشور گرفتار شد، بر اساس دستور دفتر رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی به موضوع ورود کرد.

وی افزود: همچنین نامه تعیین کننده نماینده ویژه وزارت راه و شهرسازی برای آغاز بهره برداری تجاری از محور ریلی خواف - هرات با پیگیری هایی که نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان و استاندار خراسان رضوی انجام دادند، تعیین تکلیف صورت گرفت.

رضایی در ادامه توضیح داد: از این رو در روزهای جاری این قطار از نقطه صفر مرزی حرکتش را به سمت مرزهای غربی کشور برای خروج به سمت ترکیه آغاز خواهد کرد.

مدیرعامل کنسرسیوم توسعه ریلی در خصوص قطارهای ترانزیتی بعدی از افغانستان که وارد ایران می شود، مطرح کرد: بعد از تخصیص لکوموتیو کنسرسیوم برای خروج از کشور امکان حرکت قطارها است که در ادامه مشروط به همکاری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.

رضایی در نهایت خبر داد که در روزهای آتی دومین قطار ترانزیتی هم وارد کشور خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ماجرای تظاهرات کم‌سابقه علیه حکومت طالبان در افغانستان
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • دومین قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه آماده حرکت است؛ عبور از ایران مشروط به همکاری راه‌آهن
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • مردم فلسطین، نیازمند دوراندیشی دولتهای مسلمان
  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی